accommodaties Frankrijk met all inclusive

claire,
    17-8-2018

Marieke Hinke,
    26-7-2018

Een gastvrije en sfeervolle plek om lekker tot rust te komen. Geweldig restaurant, heerlijke locale wijnen en een sfeervol terras op het dorpsplein. Ideale uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. Prachtige wijnvelden, zonnebloemvelden, de Abdij, de vele grote en kleine wijnhuizen, kastelen, Chinon, Saumur genoeg om te zien en van te genieten!

Lekker rustig slapen en een prima ontbijt

imke,
    23-7-2018

Een rustig hotel met zeer aardig personeel en een prima ontbijt.

De ideale plek voor rustzoekers. Buiten is een fijne tuin met terras.

Gemoedelijke, sfeervolle, super en betaalbaar.

Hinko en Lisette en kids,
    31-3-2018

Gezelligheid, sfeer, gemoedelijkheid, betrokkenheid, prijs/kwaliteit, ligging.

Wat (zeer) gedateerde accommodatie, wel redelijk schoon. Maar alle positieve punten vegen dit weg. Verwacht geen luxe, wel veel gezelligheid en huiselijke sfeer. Wij hebben genoten en dit hotel past bij onze sportieve instelling en ski vakantie.