accommodaties Frankrijk met adult only

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Mooie, gezellige, kindvriendelijke camping.

Fam vd Horst,
    21-8-2018

Mooie huurcaravans. Erg vriendelijk ontvangst. Persoonlijke, kleinschalige camping, veel Nederlandse kinderen, mooi zwembad. Zeer vriendelijke eigenaren.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Marijke Hoiting,
    30-7-2018

Heel gastvrij ontvangen door vriendelijke en hulpvaardige gastvrouw en gastheer. Heel veel mooie uitstapjes mogelijk. Goede winkels dichtbij en een prachtig middeleeuws stadje op ongeveer 5 km waar mooie winkeltjes, ateliers en gezellige terrasjes zijn. Je kunt er fijn wandelen en veel mogelijkheden voor de geoefende fietser.

Jacques en Carolijn,
    12-7-2018

Fantastische ontvangst, ambiance, kamers en ontbijt. Gastvrij echtpaar met gevoel voor de Franse sfeer. Je waant je weer even terug in de tijd maar dit geldt zeker niet voor de manier waarop het huis is gerestaureerd in de stijl van het bouwjaar. Het herenhuis is van alle gemakken voorzien. Daarnaast ligt het nog eens op hele korte loopafstand van het gezellige centrum van Montelimar met zijn diverse restaurants. Er zijn in de omgeving genoeg dingen te bekijken van musea tot een krokodillenfarm. De gastheer en gastvrouw hebben genoeg tips en adviseren je graag.

Sylvia Kenters,
    7-1-2018

We werden warm ontvangen Door Gavin en Joyce. De houtkachel stond al te snorren.

Prachtige Gitê. Zo sfeervol . Rond geleid. Gitê is van alle gemakken voorzien.

Badkamer zeer ruim ; voorzien van douche dubbele wastafel en toilet.

3 slaapkamers. Sfeervol. Heerlijk geslapen. Prima bedden.

Prachtige keuken. Al met al een fantastisch onderkomen. Prachtige ligging

Gavin bakt heerlijk brood en croissants en.chocolade broodjes die zijn enorm qua maat maar zoooooo lekker.

Al met al een heerlijke week gehad met prachtige omgeving en zeer vriendelijke eigenaars die je ook kunnen adviseren waar je eventueel naar toe kan. Genoeg te bezichtigen in omgeving.

Voor herhaling vatbaar.

Een fantastische gite in een prachtige omgeving

Inge Steketee,
    7-1-2018

Domaine Audubert St.Antonin Noble Val is een aanrader voor mensen die van rust, natuur en geschiedenis houden. Het is zo'n prachtig en historisch gebied.

De eigenaren zijn selfmade, Joyce en Gavin zijn zulke lieve en warme mensen. Zij koken fantastisch en verwelkomen al hun gasten met aandacht. Ze zetten hun hoeve open voor hun gasten ,aan hun tafel ben je welkom en dan samen genieten van een fantastisch diner. Alles homemade.

In de omgeving zoveel moois qua natuur maar ook qua cultuur te zien. Soms is het alsof je terug in de tijd gaat. Prachtige oude dorpjes, nog zo authentiek.

De gite is gezellig ingericht, ruim genoeg, alles wat je nodig hebt is er.

Wij hebben besloten om nog terug te komen. Er is nog zoveel te zien in deze schitterende omgeving en bij deze lieve mensen willen we zeker nog een keer aanschuiven.