accommodaties Frankrijk met aan zee

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Fantastisch mooie complete camping

Jannette van Dijk,
    5-11-2018

Fantastische camping direct aan het strand. Mooie groene aankleding, alle faciliteiten zoals supermarkt, horeca, winkel, kapper, fietsverhuur etc op het terrein. Sinds 2018 ook mét zwembad. Hele week de auto niet nodig gehad. Port Grimaud om de hoek. Met de boot heel makkelijk naar St tropez en St Maxime.

De h Willaert Patrick

Patrick,
    15-10-2018

Aangenaam Hotel dicht bij de zee . Mooi zwembad en jacuzzi . Kamers rustig en verzorgd. Weinig parkeermogelijkheden bij volledige bezetting. Restaurant met gediversifieerde kaart aan correcte prijzen.

Mooi domein en goed onderhouden

Skye Withaegels,
    27-9-2018

Domein was zéér kindvriendelijk en werd goed onderhouden. Continue waren er mensen het park aan het onderhouden. Ieder blaadje dat van de boom viel werd opgeraapt. Ook prachtig nieuw zwembad waar we veel plaats hadden.

Ligging voor Porte Grimaud top, rest valt er weinig op wandelafstand te zien.

Alleen bedden waren een ramp. Verschrikkelijk. Nog nooit zo slecht geslapen.

Ook wel veel muggen (gem. 25 muggenbeten per avond op het terras).

prachtig park ,personeel zeer attent ,huisje voor 6 wel te

Wim,
    27-9-2018

prachtig park ,personeel zeer attent ,huisje voor 6 personen wel te klein ,een slaapkamer wel klein ,erco erg lawaaierig ,als het regent kan je niet op het terras zitten , dak is niet waterdicht ,verder prima vakantie gehad

Prima hotel, goed ontbijt, ligging minder.

Antoine,
    8-9-2018

Dit hotel is beslist een aanrader. Alles klopte. Schoon en bed en douche/bad prima. Goed ontbijt en vriendelijke bediening.

De ligging is iets minder. Langs doorgaande weg en op 600 meter van de zee. In Escalles is niets te beleven. Over het aan de overkant gelegen restsurant waren wij minder tevreden. We zijn er daarom ook maar een keer geweest.