Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Fantastische vakantie plaats

Rene Akkerman,
    2-3-2019

Wat een gezellige kleinere camping,mooi aangelegd en zeer schoon, toiletten en douche worden regelmatig gereinigd. zwembad op de camping is top en lekker warm water, glijbanen en voldoende ligplaatsen. leuke animatie en veel te doen, een zeer gezellige Froggy's bar. Personeel is zeer vriendelijk. Camping ligt niet aan een doorgaande weg dus lekker rustig. We hebben weer geboekt voor 2019.

Gereisd met partner in juli 2018

Fijne familiecamping zeker voor herhaling vatbaar

Litha Jobse,
    2-3-2019

Prima goed onderhouden camping.Behulpzaam aardig personeel.Goede sanitaire voorzieningen ,wordt een paar keer per dag schoongemaakt.Mooi zwembad met verschillende glijbanen.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

D,
    31-1-2019

1,5 week op deze prachtige camping mogen verblijven. Ligging aan het strand en vlakbij een aantal verschillende dorpen. Saint Tropez is zo’n 20 minuutjes met de boot. Wij gaan zeker nog een keer terug maar dan in een van de accommodaties aan het strand!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Heerlijke plek

Tineke,
    9-1-2019

Camping Prairies de La Mer is een mooie goed onderhouden camping. Er zijn veel verschillende tour operators die delen van de camping verhuren dus de grootte van de ruimte rondom de verhuuraccommodaties kan sterk verschillen. Wij hebben twee jaar achter elkaar een Faré Coté Jardin geboekt. Doordat de Farés speels in de tuin geplaatst zijn heb je voor je gevoel veel privacy. Het strand en het (net nieuwe) zwembad zijn heerlijk (wel veel handdoekleggers helaas). Daarnaast heb je keuze uit drie restaurants waar je heerlijk kunt tafelen terwijl de kinderen op het strand spelen. Er is veel te doen: voetbal, volleybal, gym, allerlei activiteiten en het cirque d'azur (een familiecircus begon laat 21.00 maar was een grote hit bij de kinderen). Enige nadeel was dat de animatie van de camping geluidsoverlast geeft tot ong. 23.00 uur. Als ze geluidsschermen zouden plaatsen om dit te beperken is het echt een paradijsje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch mooie complete camping

Jannette van Dijk,
    5-11-2018

Fantastische camping direct aan het strand. Mooie groene aankleding, alle faciliteiten zoals supermarkt, horeca, winkel, kapper, fietsverhuur etc op het terrein. Sinds 2018 ook mét zwembad. Hele week de auto niet nodig gehad. Port Grimaud om de hoek. Met de boot heel makkelijk naar St tropez en St Maxime.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)