Finland

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

vakanties Finland

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Finland

Heel leuk huisje op leuk park. Aanrader!!

carla_15,
    1-8-2016

Pluspunten

Leuk, knus huisje met voldoende ruimte

Zeer vriendelijke medewerkers op park

Leuk, simpel restaurant aan het water

Huur kajaks en kano's, niet duur

Leuk meer om in te zwemmen, met leuke ligweide en leuk strand

Leuke speeltuin, ook voor oudere kinderen!

Lekkere schommelbanken bij de receptie

Leuke binnenruimte om te spelen bij slecht weer

Gezellige ruimte bij receptie om te zitten (hebben wij niet gebruikt, omdat het weer zo mooi was)

Veel te doen en te zien in de omgeving.

Niet te toeristisch

Minpunten

??????

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuk apart ingericht hotel.

Patrick,
    12-8-2015

Prima Hotel met een zeer goed ontbijt buffet. Leuke inrichting van het hotel en de kamers. Alles op loopafstand van het centrum.

Gereisd met vrienden in februari 2015

Goede service!

J. A. ,
    27-7-2015

Het hotel ligt op 10 minuten reisafstand van de luchthaven. Het ontbijtbuffet was absoluut goed. De diners waren wat matig. Maar dat kan gelegen hebben aan het bedrag dat het reisbureau heeft geregeld met het hotel. De kamers zijn goed ingericht en de bedden slapen prima. De kamers waren niet echt goed schoon. Eerste overnachting haren op het putje in de douche. Latere overnachting in andere kamer opnieuw haren in de douche en de vloer in de kamer was vies en plakte. Dit werd echter goed opgelost en we kregen een fles wijn als excuus. 's Nachts om kwart voor 4 ontbijten was overigens geen enkel probleem. Alles stond voor ons klaar. WiFi was redelijk. Er was een computer met printer gratis voor klanten beschikbaar. Handig voor het online inchecken! Vriendelijk personeel. Parkeren met een kaart, maar helaas weinig parkeerplaatsen. Dat is dus iets minder fijn.

Gereisd met vrienden in juli 2015

prachtig gelegen

gijsberts,
    18-8-2014

deze camping ligt prachtig in het NP. Na 20 km onverhard pad kom je uit op een groot bosterrein met voldoende plaatsen voor camper/ tent (zelf uitzoeken). Sanitair en kookgelegenheid is super in echte finse bivakblokhutten.

Vanaf camping kun je mooie wandeltochten maken in het NP.

Bij de camping is een mooi zwemmeer en sauna.

In de avond kans op rendieren rondom tent; geweldig voor de kinderen (7 en 9).

Verder voldoende mogelijkheden om vuur te stoken, spelen en te genieten van de rust en omgeving

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijk hotel op prima locatie

Hannah00000,
    11-3-2014

Een verademing na Frankrijk en Oostenrijk. Goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Skigebied is rustig, sneeuwzeker en groot genoeg voor Hollanders die maar 1 x per jaar naar de sneeuw gaan. En er is nog veel meer te doen in de omgeving.

Gereisd met partner in maart 2014