Finland

Reviews over accommodaties in Finland

Perfect

Laura Jenny,
    15-2-2019

Heerlijke huisjes. Je wandelt zo naar de piste. Stop in Nederland warme kleren en kneuterige gezelschapsspellen in je koffer. Finland kent geen après ski zoals Oostenrijk en Frankrijk. De meeste huisjes zijn uitgerust met een sauna, dus lekker van je board af, de sauna in en daarna heerlijk met z'n allen spelletjes doen met een drankje erbij. Uiteraard met ijspegels van 't huisje om 't drankje lekker koel te houden. Heerlijk.

Neem van de VVV folders mee van alle toffe activiteiten die er te doen zijn, maar vergeet ook het internet niet: daar ben je voor dezelfde fantastische ervaring vaak veel minder kwijt. Er zijn trouwens ook huisjes buiten 't centrum: je moet dan wel de skibus nemen, het heeft een groot voordeel. Je ziet namelijk het Noorderlicht stukken beter als je iets uit het centrum bent. Prachtig.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Mooi hotel

Carla,
    31-7-2017

Wij verbleven hier maar 1 nacht. Ik zou er echter zeker nog eens naar toe gaan.

Het hotel heeft een sauna en een koud zwembad (dus alleen voor afkoelen na de sauna).

Wij hebben er heerlijk gegeten en geslapen.

Het is een groot hotel, daardoor uiteraard ook wat onpersoonlijker. Maar.. men is er zeker vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk ontbijt en keurige kamer!

Petra Kramer,
    17-4-2016

Hotel Centro heeft een heerlijk ontbijt met vers fruit, ontbijtgranen en lekkere broodjes. De kamer is netjes en schoon, iedere dag schone handdoeken!

Gereisd met vrienden in april 2016

Goed hotel

Patrick,
    12-8-2015

Goed hotel, no nonsens. Eenvoudig maar goed. kamers ruim genoeg, prima sanitair. Prima ontbijtbuffet.

Goede plek om Lapland verder te ontdekken.

Gereisd met vrienden in februari 2015

Prima vertoeven

evl,
    7-6-2015

We waren er maar 1 nacht maar zijn heel netjes ontvangen, kamer was prima. Het bed vond ik iets te zacht maar dat is maar waar je van houdt. Een uitgebreid ontbijtbuffet met ruime keus. Het is gelegen in een gebied met vollop winkels, restaurants en cafés, al met al prima dus

Gereisd met partner in juni 2015