Finland

Reviews over accommodaties in Finland

Puur geluk!

Sylvia,
    25-2-2018

Gastvrij - lekker eten - sfeervolle kamer - perfecte plaats om noorderlicht te spotten - niets is te veel om gasten in de watten te leggen.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Mega camping

Wouters,
    14-1-2018

Sanitair was goed. De ontvangst was goed. Omgeving was erg mooi, vriendelijk persoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

super, veel variatie aan wintersportactiviteiten!

Ben Klumpers,
    5-1-2018

Eigenlijk was alles goed, we konden skiën, langlaufen, sneewwandelen, huskysafari, rendierfarm bezoeken, over de meren met een sneeuwscooter. Te veel om allemaal op te noemen. De week vloog voorbij, en het hotel en dorp waren prima en gezellig. Als op loopafstand. Soms erg koud, maar krijg je kleding voor. En als je geluk had kon ook het noorderlicht zien.

Gereisd met partner in januari 2016

prachtige locatie

erik en sjouk,
    26-10-2017

Hier in oktober twee nachten geweest. Mooi locatie t.o.v. de stad Helsinki. Je bent zo in het centrum, nog geen 300 meter lopen. Nette kamer, super bed en het ontbijt was ook prima in orde. Aanrader voor een city-trip!

Gereisd met partner in oktober 2017

Gedateerd maar voor de rest prima

Robert Jan,
    20-11-2014

Wij waren er in oktober en het was bijzonder rustig. We kregen een ruime kamer op de begane grond met uitzicht op de parkeerplaats aan de voorzijde. Op het restaurant na was het hotel wat gedateerd. Niet afgezet tegen de vriendelijkheid van het personeel, de ruime keuze bij het ontbijt en de ligging van het hotel maken de algemene indruk positief.

Gereisd met partner in oktober 2014