Finland

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

vakanties Finland

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Finland

Geweldig,vakantie in een kerstkaart!

M.Brals,
    2-3-2018

Mooie plaats,overnachting ijshotel geweldige ervaring,mooi ruim huisje.

Leuke excursies. Eigenaar was kort en bot na valpartij.

Personeel hotel/receptie en gidsen excursies zeer vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Prima huisje wel ver van de supermarkt vandaan

Amal,
    21-1-2018

Bij aankomst kregen we de code van het huisje. Bij binnenkomst was het huis niet schoongemaakt beddengoed overal broodkruimels etc. Gebeld en kregen huisje ernaast 2 onder 2 kap net zo als de 1e deze was wel schoongemaakt echter lag er nog een string in de wasmachine geld en handschoen onder de bank. Pan waar de teflon bodem aan het loslaten was, broodmes die gebroken was. Verder was het prima fijne bedden, prima douche 2 stuks., prima WiFi. Wat wij miste een stoel in de woonkamer, info map over de omgeving wandelroutes etc, sleetjes zoals in akaslompolo en saariselka liggen die voor het oprapen b.w.s. Wij waren met 4 volwassen en 1 peuter. Babybedje en kinderstoel is aanwezig in elk huisje maar geen ruimte om die neer te zetten in een kamer. Voor 6 volwassenen is het echt te klein. Er staat 1 bank wat tevens slaapbank is kunnen Max 4 grote mensen op zitten. Beddengoed en handdoeken waren ruim aanw. Ps afwasblok en wc papier niet incl.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Groot zakelijk hotel, mooi gelegen aan de haven

christophe_zutterman,
    3-6-2017

Het hotel ligt op 10 minuutjes van het centrum van Helsinki. Het is een groot hotel, zo'n 1000 bedden telt het. De kamers kunnen klein zijn, omdat ze in een oude opslagplaats zijn geplaatst tussen grote kolommen. Het ontbijt is zeer uitgebreid qua aanbod. Je merkt wel dat dit een hotel is dat zich toespitst op zakelijke bezoekers. Het is een zeer professioneel hotel maar ook niet zo heel warm van beleving.

Een minpunt tijdens het verblijf was dat het internet 3 dagen niet werkte. Voor zo'n groot hotel is dat wel iets dat niet zou mogen gebeuren.

Wel leuk is dat de boten naar Tallinn en Stockholm net voor de deur passeren.

Gereisd zakelijk in juni 2017

Prima accomodatie voor Laps Wintersportavontuur

Angelique,
    12-2-2017

De huisjes zijn eenvoudig doch goed. Met 2 personen heb je alle ruimte, met 4 wordt het al een stuk krapper. Erg krap met die wasbak in het toiletje. Met 7 personen zou ik niet in dit huisje willen zitten. Een eigen sauna is heerlijk! Eenvoudig om te bedienen en echt een genot. Ook zit er een vaatwasser in het huisje, maar als je gaat eten in het restaurant heb je die bijna niet nodig. Koffie en theezetter aanwezig, koelkast en magnetron. Handdoeken zaten er bij ons ook bij. Er is een grote droogkast in het halletje wat fijn is om je natte skispullen te drogen. Genoeg open haard hout om heerlijk elke avond bij een knapperend vuurtje te zitten. Het is een klein stukje lopen naar het restaurant vanaf het huisje, daar is elke ochtend en avond eten in buffetvorm. Voor iedereen is er wel wat lekkers tussen, en het eten was gewoon goed. Geen haute cuisine maar dat verwacht ook niemand daar, je kunt gewoon je buik vol eten met goed eten. Vriendelijk personeel, spreekt goed Engels. Naar het skigebied toe is het 5 km, dus je moet wel met skibus er naar toe.

Gereisd met partner in februari 2017

Heerlijk dichtbij en midden in de stad

Marianne,
    10-12-2016

Kamers prima

Badkamer super klein

Jammer dat alles in dr buurt in de steigers het heeft ons verblijf er niet negatief onder gelden

Goed eten en verzorging en sxhoon

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016