Finland

accommodaties Finland met zwembad

Reviews over accommodaties in Finland

Goede keuze gebruik te maken van halfpension

Fam klaver,
    29-12-2018

Wij verbleven in de bungalows en hebben gebruik gemaakt van het ontbijt en diner in het hotel. Ontbijtbuffet was compleet. Diner was simpel maar prima met voor ieder wat wils.

Wij hebben een paar keer gezwommen. Dit kost 24,- per keer voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

De bus voor de activiteiten stopt op 10 min lopen van het hotel.

Goed, schoon en prettig!

Armanda Kusse,
    9-4-2018

Wat een vriendelijke mensen en schoon hotel. Erg goede service en ook de sauna is erg prettig.

Enige miniscule minpuntje was dat de whirlpool iets warmer mocht...maar met oog op de sauna is die temperatuur wellicht bewust.

Prima hotel!

Yolanda,
    13-3-2018

Ligging van het hotel centraal naar de vertrekplaatsen van excursies. Ontbijtbuffet en dinerbuffet prima verzorgd! Voldoende keuze en het werd steeds aangevuld. Vriendelijke bediening. Kamers wat oubollig maar schoon.

Fantastisch, een absolute aanrader!!

D. Boevé,
    13-3-2018

Wij hebben gelogeerd in de bungalows Salla Tunturitähti. Deze bungalows zijn volledig uitgerust inclusief vw, wasmachine en privé sauna. Heel comfortabel en erg gezellig! In het hotel gebruikten wij het ontbijt en het diner. Prima en uitgebreid ontbijt. Alles werd continue aangevuld en was zeer verzorgd.

Ook het diner buffet was gevarieerd en goed van smaak. We hebben 3 keer een menu geserveerd gekregen en dit was echt goed!!! Het is een absolute aanrader.

Miranda,
    12-3-2018

Hotel ligt perfect in Levi. Levi zelf is niet veel te doen, maar door excursies geweldige vakantie gehad. Hotel ligt vlak bij vertrekplaats excursies. In hotel was het ochtend buffet goed georganiseerd. Avond buffet was simpel maar voldeed. Elke avond keuze uit vegetarisch, vis of vlees. Ontvangst is hartelijk. Personeel is niet beroerd om iets extra te doen. Bijgebouw waar wij zaten is iets verouderd. Kamers zijn niet groot, maar voldoen. Koffie en thee is op kamer aanwezig. Gratis gebruik van sauna in bijgebouw.