Finland

Reviews over accommodaties in Finland

Prima hotel!

Yolanda
    13-3-2018

Ligging van het hotel centraal naar de vertrekplaatsen van excursies. Ontbijtbuffet en dinerbuffet prima verzorgd! Voldoende keuze en het werd steeds aangevuld. Vriendelijke bediening. Kamers wat oubollig maar schoon.

Fantastisch, een absolute aanrader!!

D. Boevé
    13-3-2018

Wij hebben gelogeerd in de bungalows Salla Tunturitähti. Deze bungalows zijn volledig uitgerust inclusief vw, wasmachine en privé sauna. Heel comfortabel en erg gezellig! In het hotel gebruikten wij het ontbijt en het diner. Prima en uitgebreid ontbijt. Alles werd continue aangevuld en was zeer verzorgd.

Ook het diner buffet was gevarieerd en goed van smaak. We hebben 3 keer een menu geserveerd gekregen en dit was echt goed!!! Het is een absolute aanrader.

Groot zakelijk hotel, mooi gelegen aan de haven

christophe_zutterman
    3-6-2017

Het hotel ligt op 10 minuutjes van het centrum van Helsinki. Het is een groot hotel, zo'n 1000 bedden telt het. De kamers kunnen klein zijn, omdat ze in een oude opslagplaats zijn geplaatst tussen grote kolommen. Het ontbijt is zeer uitgebreid qua aanbod. Je merkt wel dat dit een hotel is dat zich toespitst op zakelijke bezoekers. Het is een zeer professioneel hotel maar ook niet zo heel warm van beleving.

Een minpunt tijdens het verblijf was dat het internet 3 dagen niet werkte. Voor zo'n groot hotel is dat wel iets dat niet zou mogen gebeuren.

Wel leuk is dat de boten naar Tallinn en Stockholm net voor de deur passeren.

Leuk basic hotel in het centrum van Levi

Joyce
    3-4-2017

De kamers zijn leuk ingericht, de bedden zijn goed. Leuke extra op de kamer is de mini sauna in de badkamer. Heel leuk als je na een lange dag in de kou terug in het hotel komt.

Het ontbijt is goed, je hebt veel keuze en kan kiezen voor een gezond ontbijt (granen, vers fruit, havermout) of een Engels ontbijt (worst, spek, bonen).

Het avondeten was niet zo lekker. Weinig keuze en weinig smaak.

Het hotel heeft een leuke bar waar je gezellige avonden kan hebben met Yari, de barman.

Winterwonderland week in Kelorinne blokhut

Sandra
    6-3-2017

Wij hebben 1 week verbleven in een blokhut van dit hotel in de heuvels langs de skipiste. Het was een super week, geboekt via touroperator, met de nodige excursies (husky, rendieren, sneeuwschoenwandelen, scooter). De blokhut was geweldig. Wij hadden echter half pension bijgeboekt en ik vond dit zijn prijs niet waard. Het was een zeer beperkt buffet en dikwijls koud en werd ook niet altijd bijgevuld. Ontbijten kon je van 8h00 tot 10h00 en als je om 9h00 ging ontbijten was het spek koud en had je geen gebakken eitje meer en tijdens diner (18h00-20h00) had je om 19h00 al geen groenten meer.

Ik kan niet zeggen dat het van smaak niet lekker was maar voor die prijs verwacht ik wel meer. Het eten in restaurant Kiela was wel lekker en aan de piste kan je ook lekker eten.