Finland

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

accommodaties Finland met winkel

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Finland

Goede keuze gebruik te maken van halfpension

Fam klaver,
    29-12-2018

Wij verbleven in de bungalows en hebben gebruik gemaakt van het ontbijt en diner in het hotel. Ontbijtbuffet was compleet. Diner was simpel maar prima met voor ieder wat wils.

Wij hebben een paar keer gezwommen. Dit kost 24,- per keer voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

De bus voor de activiteiten stopt op 10 min lopen van het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Geweldig

Fam klaver,
    29-12-2018

Een mooi appartement. 4 appartementen aan elkaar geschakeld onder 1 dak, maar daar merk je niets van. Netjes en schoon huisje met goede bedden en een sauna. Het huisje heeft alles wat je nodig hebt. Wij hebben gebruik gemaakt van de faciliteiten van het nabij gelegen hotel. Het hotel ligt dichtbij, wij moesten 5 min lopen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Prima hotel!

Yolanda,
    13-3-2018

Ligging van het hotel centraal naar de vertrekplaatsen van excursies. Ontbijtbuffet en dinerbuffet prima verzorgd! Voldoende keuze en het werd steeds aangevuld. Vriendelijke bediening. Kamers wat oubollig maar schoon.

Gereisd met partner in maart 2018

Fantastisch, een absolute aanrader!!

D. Boevé,
    13-3-2018

Wij hebben gelogeerd in de bungalows Salla Tunturitähti. Deze bungalows zijn volledig uitgerust inclusief vw, wasmachine en privé sauna. Heel comfortabel en erg gezellig! In het hotel gebruikten wij het ontbijt en het diner. Prima en uitgebreid ontbijt. Alles werd continue aangevuld en was zeer verzorgd.

Ook het diner buffet was gevarieerd en goed van smaak. We hebben 3 keer een menu geserveerd gekregen en dit was echt goed!!! Het is een absolute aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Groot zakelijk hotel, mooi gelegen aan de haven

christophe_zutterman,
    3-6-2017

Het hotel ligt op 10 minuutjes van het centrum van Helsinki. Het is een groot hotel, zo'n 1000 bedden telt het. De kamers kunnen klein zijn, omdat ze in een oude opslagplaats zijn geplaatst tussen grote kolommen. Het ontbijt is zeer uitgebreid qua aanbod. Je merkt wel dat dit een hotel is dat zich toespitst op zakelijke bezoekers. Het is een zeer professioneel hotel maar ook niet zo heel warm van beleving.

Een minpunt tijdens het verblijf was dat het internet 3 dagen niet werkte. Voor zo'n groot hotel is dat wel iets dat niet zou mogen gebeuren.

Wel leuk is dat de boten naar Tallinn en Stockholm net voor de deur passeren.

Gereisd zakelijk in juni 2017