Finland

Reviews over accommodaties in Finland

Fantastisch!

Fiona Lier,
    1-11-2018

Superleuke locatie 'in the middle of nowhere'! Vriendelijk personeel, goed eten en in de wintermaanden de mogelijkheid om een thermo-overall, winterlaarzen & handschoenen te lenen! Skiemogelijkheden & Salla Reindeerpark zijn op loopafstand en mooie locaties in de omgeving om zonder lichtvervuiling het Noorderlicht te spotten. Ik zou hier zo weer logeren!

Fantastisch!!

Marly,
    21-3-2018

Hotel en appartementen zijn prima, maar het personeel (in het bijzonder receptie) is fantastisch!

Heel behulpzaam, ook in geval van calamiteit (eigen ervaring). Ze nemen de tijd voor je en denken mee. Nog nooit in deze grote mate meegemaakt!

Miranda,
    12-3-2018

Hotel ligt perfect in Levi. Levi zelf is niet veel te doen, maar door excursies geweldige vakantie gehad. Hotel ligt vlak bij vertrekplaats excursies. In hotel was het ochtend buffet goed georganiseerd. Avond buffet was simpel maar voldeed. Elke avond keuze uit vegetarisch, vis of vlees. Ontvangst is hartelijk. Personeel is niet beroerd om iets extra te doen. Bijgebouw waar wij zaten is iets verouderd. Kamers zijn niet groot, maar voldoen. Koffie en thee is op kamer aanwezig. Gratis gebruik van sauna in bijgebouw.

Prima plek

Paul,
    4-3-2018

Prima plek. Nette kamers, goed zwembad, vooral voor kinderen. Ietwat afgelegen, maar met bus ( 8 euro dagkaart) alles goed te bereiken. Of huur een auto.

Peter,
    1-3-2018

We hebben een prachtige mooie week gehad in het Yllarvi Tunturi hotel met een groot scala aan excursies. De hotelkamer was eenvoudig, maar de bedden prima en alles was goed schoon. personeel was erg vriendelijke en sprak prima Engels. de maaltijden waren prima verzorgd en gevarieerd. De excursies werden verzorgd door enthousiaste gidsen en veel excursies starten voor het hotel. Je kon lopen , met de bus of taxi naar de ski pistes. Taxi was bijna dezelfde prijs als bus en werkte prima. Ook rondom het hotel langlauf loipes en wandelroutes. Kortom voor ons een vakantie om nooit te vergeten, ook hebben we 3 dagen Noorderlicht gezien.