Finland

Reviews over accommodaties in Finland

Super

A.A,
    7-8-2018

Prima camping aan een prachtig meer! Leuk dat de beheerder Nederlands spreekt en je veel vertelt over de omgeving en het leven in de Finse midzomernachten!

Gereisd met partner in juli 2018

Prachtige omgeving, fantastische beheerder.

Corine T,
    12-4-2018

Prachtige omgeving, huisje was goed. Sanitair perfect. Winkeltje en bar zijn in april nog gesloten dus daar weet ik niets van, in Heinola zelf voldoende gelegenheden om boodschappen te doen of te gaan eten. (5min met de auto)

Gereisd met vrienden in april 2018

Een hoogte punt in onze vakantie.

Wim en Loes,
    5-8-2017

Deze camping was de beste in onze reis van 6 weken door Scandinavië. Ontvangen met koffie! Prachtige plaats, rustig en goed sanitair. Kregen van de eigenaar direct een Nederlandstalige gids van Noord Noorwegen toen we vertelden dat we daar heen gingen. Hebben hier veel plezier van gehad. Bruikbare informatie voor onze verdere reis!

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige camping

Erwin,
    31-12-2015

Prachtige camping. Mooie plaatsen in het bos, heel natuurlijk aangelegd. 's avonds lopen de rendieren over de camping wat het een magisch tafereel maakt. op de camping staan een paar hutjes met een BBQ/kampvuur plek wat ideaal is.

Gelegen aan een meertje, geen last van muggen ofzo gehad. Wel koud 's nachts.

Eigenaresse van de camping spreekt echt heel veel talen waaronder Nederlands. Wifi beschikbaar bij de receptie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Krappe plaatsjes

Erwin,
    31-12-2015

Wij kwamen met een auto met daktent op deze camping. De camping was nauwlijks bezet maar we kregen een plekje dat half op een helling lag. Bij navraag kregen we een andere plek toegewezen, liep allemaal wat moeilijk.

De campeerplekjes zijn vooral erg smal waardoor we eigenlijk de tent niet goed konden uitklappen. Denkend dat we hier met de caravan waren geweest trokken we de conlusie dat we dan nauwlijks ruimte voor de caravan hadden gehad.

Verder een nette camping, wifi betaald, 5 euro wat ik wat aan de hoge kant vond. Sanitair was prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014