Finland

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Finland

Prachtige omgeving, fantastische beheerder.

Corine T,
    12-4-2018

Prachtige omgeving, huisje was goed. Sanitair perfect. Winkeltje en bar zijn in april nog gesloten dus daar weet ik niets van, in Heinola zelf voldoende gelegenheden om boodschappen te doen of te gaan eten. (5min met de auto)

Gereisd met vrienden in april 2018

Krappe plaatsjes

Erwin,
    31-12-2015

Wij kwamen met een auto met daktent op deze camping. De camping was nauwlijks bezet maar we kregen een plekje dat half op een helling lag. Bij navraag kregen we een andere plek toegewezen, liep allemaal wat moeilijk.

De campeerplekjes zijn vooral erg smal waardoor we eigenlijk de tent niet goed konden uitklappen. Denkend dat we hier met de caravan waren geweest trokken we de conlusie dat we dan nauwlijks ruimte voor de caravan hadden gehad.

Verder een nette camping, wifi betaald, 5 euro wat ik wat aan de hoge kant vond. Sanitair was prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Goede plek!

A. Drieenhuizen,
    16-6-2015

Vriendelijke ontvangst! Wij hadden hut nummer 10 en deze was lekker ruim, matrassen erg dun!! Gratis internetten, alleen niet in de hut!

Gereisd met partner in juni 2015

Mooie camping aan de rivier.

sunnyjo,
    29-9-2013

Een mooie camping. Het ligt door de rivier gescheiden van Rovaniemi. Het sanitair is eenvoudig maar schoon en ruim. Met de camper heb je mooie plaatsen met stroom aan het water voor € 30 per nacht. Met het fietsje de brug over en je zit in het kleine centrum van Rovaniemi.

Gereisd met partner in juni 2013

Aardige camping in hartje Rovaniemi

Heidi,
    30-1-2013

Deze camping is zeer gunstig gelegen vlakbij het centrum van Rovaniemi. Voor een stadscamping mooie ruime plaatsen. Sanitair wat ouderwets maar niet slecht. Het centrale gebouw is vaak druk, maar de toiletten en douches achter de camping worden vaak over het hoofd gezien en zijn daardoor rustiger. Over 1 van de 2 bruggen loop je in een paar minuten naar het centrum.

Gereisd met partner in juli 2012