Hotel Pohtimo

Finland, Lapland, Sinettä

9Fenomenaal

7 reviews over Hotel Pohtimo

• 8Henriette Geurkink08-07-2010

Een fantastische plek om nooit te vergeten

Mijn vakantie hier was de mooiste vakantie tot nu toe en wil dit nogmaals beleven. We zijn druk aan het sparen voor volgend jaar maart.

Alleen gereisd in maart 2006

• 8Sebastiaan en Mariëlle10-01-2008

Wij hebben hier een week ons "Arctic Adventure" gehad en dat is ons prima bevallen. Een mooi hotel, lekker afgelegen: precies zoals het hoort bij Lapland. Goede, ruime kamers. Ook de badkamer is netjes en lekker ruim met een droogkast voor je winterkleding. Wij zaten in een kamer op de 1e (bovenste) verdieping met uitzicht over het bevroren meer voor het hotel. Als het zonnetje scheen kon je lekker op het balkonnetje in de zon over het meer kijken. Schitterend ! Al het materiaal uit materiaalkamer (langlaufskis, winteroverall's, snowboots, sneeuwschoenen, schaatsen,e.d.) is gratis te gebruiken. Het personeel is erg aardig en behulpzaam: toen we aangaven dat we wel wilden schaatsen op het meer voor het hotel, hebben ze direct de baan sneeuwvrij voor ons gemaakt. Ech top ! Het eten is perfect: 3x daags buffet met altijd wel weer een paar aangename verassingen. Mis je een middagmaal vanwege een excursie wordt dit onderweg verzorgd. Als je dan ook nog het Noorderlicht ziet ! Perfect !!

Gereisd met partner in maart 2007

• 9Wendy24-07-2007

Een prachtig chalet, met een mooie badkamer, mooie openhaard en een geweldig uitzicht. We zijn er drie nachten geweest in juli. De medewerkers van het hotel zijn allemaal even vriendelijk. De kans dat je in de buurt rendieren spot is erg groot. Bij de prijs is het ontbijt inbegrepen, tevens zijn er internetmogelijkheden (gratis)

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Annette21-03-2007

Prachtig gelegen hotel, midden in een bos. Hoofdgebouw met restaurant (heerlijk eten) en de hotelkamers (eenvoudig maar goed). In de omgeving van het hotel liggen de chalets. Dat zijn echte aanraders! Idyllisch gelegen houten huisjes met veranda. Heel schoon, ruim, eigen sauna en ingericht met veel hout en een open haard. Omgeving leuk om te wandelen. Enig nadeel kan zijn dat het een half uurtje rijden ligt van Rovaniemi en in de naaste omgeving is niets. Maar dat heeft ook wel weer wat...

Gereisd in maart 2007

• 9nico14-03-2007

Pohtimo biedt hotelkamers en chalets. Wij hadden een chalet. Mooi gelegen, goed verzorgd en met eigen sauna. Eten in hotel is prima, veel vis en rendiervlees (echt lekker). De excursies zijn prima. De gehel week krijg je thermische kleding en mag je gebruik maken van allerlei materiaal zoals ski's, schaatsen, slee etc. Het personeel is behulpzaam en de natuur prachtig. Wij hebben een supervakantie gehad.

Gereisd met familie in februari 2007

Hotel Pohtimo info