Hotel Bear's Lodge

Hotel Bear's Lodge

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Bear's Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bear's Lodge in het Nederlands

Schitterend

Astrid,
9-11-2017

Fantastisch! Lapland hotel Bear's Lodge was een super locatie, midden in de natuur en heerlijk eten. Bijzondere uitstapjes gemaakt o.a. husky safari en tocht met rendieren. Santa Claus village viel wat tegen, erg toeristisch. Helaas geen noorderlicht gezien; zeker een reden om terug te gaan!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Goed hotel mooie ligging!!!!

helma
      24-1-2012

Dit is een heel goed hotel, de kamers zijn wel vrij sober maar ze zijn schoon, de chalets zijn prachtig. Het eten is er heel goed, in de winter 2x per dag warm eten en een heel uitgebreid ontbijt. Personeel heel behulpsaam, en het lapland safari team is ook geweldig. Het hotel ligt wel helemaal in de wildernis er is geen winkel of iets anders in de buurt. Misschien 1 puntje dat ze in de avonduren iets van animatie hadden mogen geven. Drinken en alcohol is er duur, 1 glas bier 0.40 kost er 5.50 euro, frisdrank 1 flesje 3.50 euro. Je krijgt water aan de tafel en koffie en thee.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Privé strandAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel
      • Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Tuin
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
      • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bear's Lodge in Sinettä, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bear's Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.