Chalet Bear's Lodge

Chalet

1 review over Chalet Bear's Lodge in het Nederlands

Alsof je in een sprookje leeft

linda
27-1-2011

Een mooie chalet met privesauna en over het gehele huis vloerverwarming, gelegen in de wildernis lekker rustig en alleen de stilte om je heen. Tip neem wel volpension want er is niets in de buurt. Geweldige safari's en vriendelijk personeel. Als je van rust en natuur en veel sneeuw houdt, gewoon doen.

FANTASTISCH

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Bear's Lodge in Sinettä, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Bear's Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.