Hotel Hetan Majatalo

Kleine hotelsWeer vandaag-9°-15°

We hebben een aantal aanbieders voor Hetan Majatalo voor je op een rij gezet:

Laatste review

SUPER!!

Manon,
5-3-2011

Waar maak je nog mee dat de eigenaresse staat te huilen bij vertrek!!

Echt een super week gehad in dit hotel. Het is heel eenvoudig en dat maakt het zo speciaal.

Kenmerken
Airco
Speeltuin
Parkeren mogelijk

2 reviews over Hotel Hetan Majatalo in het Nederlands

SUPER!!

Manon
5-3-2011

Waar maak je nog mee dat de eigenaresse staat te huilen bij vertrek!!

Wat een super lieve eigenaresse!!!

Manon
5-3-2011

Wie maakt dat nog mee dat de eigenaresse moet huilen als je weggaat!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hetan Majatalo in Hetta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hetan Majatalo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.