Finland

Reviews over accommodaties in Finland

Goed, schoon en prettig!

Armanda Kusse,
    9-4-2018

Wat een vriendelijke mensen en schoon hotel. Erg goede service en ook de sauna is erg prettig.

Enige miniscule minpuntje was dat de whirlpool iets warmer mocht...maar met oog op de sauna is die temperatuur wellicht bewust.

Miranda,
    12-3-2018

Hotel ligt perfect in Levi. Levi zelf is niet veel te doen, maar door excursies geweldige vakantie gehad. Hotel ligt vlak bij vertrekplaats excursies. In hotel was het ochtend buffet goed georganiseerd. Avond buffet was simpel maar voldeed. Elke avond keuze uit vegetarisch, vis of vlees. Ontvangst is hartelijk. Personeel is niet beroerd om iets extra te doen. Bijgebouw waar wij zaten is iets verouderd. Kamers zijn niet groot, maar voldoen. Koffie en thee is op kamer aanwezig. Gratis gebruik van sauna in bijgebouw.

Heerlijk verblijf

Margriet Sluiter,
    10-3-2018

Ontzettend vriendelijke mensen. Heerlijke bedden en goeie kamers. Prima eten. Zeer gevarieerd en vers

Top!!

Sandra,
    10-3-2018

Je loopt binnen enkele minuten het dorpje in of naar de skiliften. Het hotel bestaat uit meerdere lage gebouwen rond een parkeer terrein. In het hoofdgebouw bevindt zich het restaurant waar je kunt ontbijten, lunchen en dineren. Dit is in buffetvorm. Ik vond het avondeten zeker gevarieerd. Elke dag veel salade, koude vissoorten, brood en minstens 3 verschillende hoofdgerechten die dagelijks anders waren. Een bescheiden toetjesbuffet hoorde ook bij het geheel. Sap, water, choco en koffie kon je ook pakken. Er is ook een a la carte (pizza) restaurant. Hier hebben we geen gebruik van gemaakt. De hotelkamer was ruim en netjes. De grote kast in de badkamer om je natte skiskleren in te laten drogen is ideaal. Het zwembad met saunafaciliteiten was ook prettig. Dit was ook de hele week gratis en lekker om even warm te bubbelen na een koude dag.

Prima plek

Paul,
    4-3-2018

Prima plek. Nette kamers, goed zwembad, vooral voor kinderen. Ietwat afgelegen, maar met bus ( 8 euro dagkaart) alles goed te bereiken. Of huur een auto.