• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Finland

Prima hotel!

Yolanda
    13-3-2018

Ligging van het hotel centraal naar de vertrekplaatsen van excursies. Ontbijtbuffet en dinerbuffet prima verzorgd! Voldoende keuze en het werd steeds aangevuld. Vriendelijke bediening. Kamers wat oubollig maar schoon.

Fantastisch, een absolute aanrader!!

D. Boevé
    13-3-2018

Wij hebben gelogeerd in de bungalows Salla Tunturitähti. Deze bungalows zijn volledig uitgerust inclusief vw, wasmachine en privé sauna. Heel comfortabel en erg gezellig! In het hotel gebruikten wij het ontbijt en het diner. Prima en uitgebreid ontbijt. Alles werd continue aangevuld en was zeer verzorgd.

Ook het diner buffet was gevarieerd en goed van smaak. We hebben 3 keer een menu geserveerd gekregen en dit was echt goed!!! Het is een absolute aanrader.

Zeer luxe woning, in the middle of nowhere!

carla_15
    1-8-2016

Pluspunten:

Zeer ruime, luxe woning met veel privacy

Alles nieuw, alles schoon

Goede wasmachine en droger

Zeer mooie sauna

Twee luxe badkamers

Zeer goede bedden

Prachtig uitzicht

Aan een doorgaande weg, maar daar komt weinig verkeer over en dat wat er komt hoor je niet.

Rendieren lopen over het park

Rendierenpark op 5 minuten loopafstand

Zeer goed restaurant in de buurt

Supermarkt vlakbij (10 min. rijden)

Zeer mooie natuur.

Veel te doen.

Minpunten (zijn die er????)

Ik moet echt gaan zoeken naar een minpunt. Voor 4 personen is de woning eigenlijk te groot (maar who cares)

Er zijn geen speeltuinen of zo voor kinderen, maar er is genoeg ruimte om je te vermaken met bal etc.

Mijn jongste dochter (9) vond de bedden te hard en het huis te groot.

Krappe plaatsjes

Erwin
    31-12-2015

Wij kwamen met een auto met daktent op deze camping. De camping was nauwlijks bezet maar we kregen een plekje dat half op een helling lag. Bij navraag kregen we een andere plek toegewezen, liep allemaal wat moeilijk.

De campeerplekjes zijn vooral erg smal waardoor we eigenlijk de tent niet goed konden uitklappen. Denkend dat we hier met de caravan waren geweest trokken we de conlusie dat we dan nauwlijks ruimte voor de caravan hadden gehad.

Verder een nette camping, wifi betaald, 5 euro wat ik wat aan de hoge kant vond. Sanitair was prima.

Finland scoort een 7,8 uit 10, op basis van 451 reviews