Ylläsjärvi

We hebben een aantal aanbieders voor Ylläsjärvi voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ylläsjärvi voor je op een rij gezet:

Reviews over Ylläsjärvi

Geweldig mooi Lapland, prachtige plek om te zijn.

Nathalie Stam,
    25-1-2019

op 16 december aangekomen in hotel Saaga. Wij zaten niet in het hotel zelf maar aan de overkant in een appartement. Echt een heel mooi appartement van alle gemakken voorzien met een sauna en een droogkast wat heerlijk was. Het uitzicht was een schilderij, uitzicht op de piste. In de ochtend hadden we ontbijt in het hotel waar je van alles kon pakken. Wel handig om bij te boeken want er is een heel klein supermarktje waar weinig te koop is. Zelf veel meegenomen van thuis oa, lekkere hapjes suiker thee wijn bier enz.. in appartement kon je dan in de middag lekker genieten met iets lekkers en een prachtig uitzicht. In de avond hadden we geen eten erbij gereserveerd. We aten vaak in de bistro van het hotel of in 1 van de restaurantjes in de omgeving. Het aanbod is wel heel beperkt veelal een pizza of een hamburger. En dat ben je na een week wel een beetje zat. In de bistro van het hotel hadden ze wel pasta een reindeer stew en hamburgers.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Geweldig,vakantie in een kerstkaart!

M.Brals,
    2-3-2018

Mooie plaats,overnachting ijshotel geweldige ervaring,mooi ruim huisje.

Leuke excursies. Eigenaar was kort en bot na valpartij.

Personeel hotel/receptie en gidsen excursies zeer vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Peter,
    1-3-2018

We hebben een prachtige mooie week gehad in het Yllarvi Tunturi hotel met een groot scala aan excursies. De hotelkamer was eenvoudig, maar de bedden prima en alles was goed schoon. personeel was erg vriendelijke en sprak prima Engels. de maaltijden waren prima verzorgd en gevarieerd. De excursies werden verzorgd door enthousiaste gidsen en veel excursies starten voor het hotel. Je kon lopen , met de bus of taxi naar de ski pistes. Taxi was bijna dezelfde prijs als bus en werkte prima. Ook rondom het hotel langlauf loipes en wandelroutes. Kortom voor ons een vakantie om nooit te vergeten, ook hebben we 3 dagen Noorderlicht gezien.

Gereisd met partner in februari 2018

een fantastisch hotel met alles vlak voor de deur

jens,
    20-4-2017

Alles was binnen loopbereik. Goed van eten en drinken. Netjes verzorgd.

Helaas konden we pas om vier uur inchecken.

In de omgeving naast wintersport niet veel te beleven.

Gereisd met partner in maart 2017

Geweldige vriendelijke prachtige Locatie

Bella Vermeulen,
    30-3-2017

Dat ze verrast kunnen worden zoals wij door hevige sneeuwval , maar ondanks dat hebben wij zo genoten van alles wat ze bieden ,en door zelf ook op pad tegaan en ons te laten verrassen door het onbekende .om te wandelen door de sneeuw vraagt het wel om een redelijke conditie ,vooral door vals plat zoals wij dat noemen het is toch lichtelijk stijgend en door de verse sneeuw was dat best zwaar . Het min punt vonden wij als groepje het vroege avond eten ,hadden liever langer door geskied en de avond in het restaurant door gebracht , ik heb met mijn broer en zijn vrienden deze reis gemaakt , de jongste was 52 en de oudste ik dus 72 jaar ,

Gereisd met vrienden in maart 2017
Ylläsjärvi scoort een 7,9 uit 10, op basis van 8 reviews