Chalet Levikaira 1-2

2 reviews over Chalet Levikaira 1-2 in het Nederlands

Fantastische plek

Wilma van Treijen
30-7-2017

Levi chalets - Levikaira nr 14 Dit is een ideaal chalet qua ligging van het dorp Levi. Het is een super mooi en ruim chalet

Gereisd Met vrienden in januari 2017
2008

Levikaira is een prachtig brandschoon chalet met veel De

Monique
11-2-2008

Levikaira is een prachtig brandschoon chalet met veel ruimte. De keuken is zeer volledig: afwasmachine, oven, magnetron, koffiezetter, toaster, waterkoker en heeft voldoende keukengerei met zelfs kaasschaven (!). De ligging is romantisch bovenaan een heuvel met her en der uitzicht op andere chalets en aan de achterkant geheel vrij gelegen. Het enige minpuntje is de gehorigheid van de slaapkamers op de vide. Je hoort de buren letterlijk praten. Er is meer dan genoeg hout aanwezig om te stoken en er zijn standaard twee seizoenspassen voor de skiliften (tm mei 2008). De sauna is heerlijk en het afkoelen kan in de sneeuw die voor je deur ligt. Er is een droogkast voor je skikleding aanwezig en een wasmachine. Kortom een geweldige accommodatie om in te verblijven!

Gereisd Familie in februari 2008

Chalet info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Levikaira 1-2 in Uusikaupunki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Levikaira 1-2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.