Camping Ruissalo

Camping Ruissalo

2 reviews over Camping Ruissalo in het Nederlands

Heerlijk aan de Botnische golf.

Frederik
28-9-2010

Prachtige camping met goed sanitair aan de Botnische golf. Zwemmen in kristalhelder zeewater, en met 10 minuten zit je in de stad Turku. Ook ideaal net voor of na een ferry-overtocht van of naar Finland.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stukje hemels paradijs op aarde

Jan Tienstra
10-11-2009

Deze camping is zeer ruim, heeft zeer ruime plaatsen. Uitstekende mogelijkheden voor sport an watersport in het bijzonder. Als campinggast heb je de beschikking over een behoorlijk ingerichte keuken, kun je gebruik maken van de picknicktafels en warm en koud stromend water is, zowel in keuken als in douche volledig inbegrepen. Ook kan er naar believen gebruik worden gemaakt van een van de vele sauna´s op het terrein. De camoing ligt midden in de vrije natuur, aan het water, maar op slechts een paar kilometer van de mooie stad Turku.

Gereisd Met partner in juni 2007

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Ruissalo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ruissalo in Turku, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ruissalo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.