KinderhotelWeer vandaag5°-5°
Hotel Radisson Blu Marina Palace

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Marina Palace voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

Nog geen reviews over Hotel Radisson Blu Marina Palace

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Marina Palace in Turku, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Marina Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.