Weer vandaag-5°-13°
Hotel Cumulus Turku

We hebben een aantal aanbieders voor Cumulus Turku voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cumulus Turku in het Nederlands

2006

Het Cumulus hotel in Turku ligt dicht bij het centrum en

Hugo Verbrugghe - Goesaert
21-6-2006

Het Cumulus hotel in Turku ligt dicht bij het centrum en je kan enkel een kamer met ontbijt reserveren, maar da's meer dan genoeg voor een verblijf in Turku. Het ontbijt is perfect en aan de receptie is men zeer klantvriendelijk. Het hotel is niet ultra modern maar heeft alles wat je nodig hebt, zelfs een sauna. De kamers zijn verzorgd en de bedden zijn OK, wat niet altijd kan gezegd worden van andere hotels. Ben je met de wagen dat krijg je een plaatsje in de overdekte parking v/h hotel. Kortom het hotel is een ideale stek om van daaruit de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cumulus Turku in Turku, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cumulus Turku zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.