Weer vandaag-15°-23°
Camping Tornio

We hebben een aantal aanbieders voor Tornio voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

1 review over Camping Tornio in het Nederlands

welkom

Ben & Paula
8-6-2011

Om de was te kunnen doen (wij zijn met camper) deze camping aangedaan. Naast de oude camping is een compleet nieuwe camping aangelegd. Wij waren zeer tevreden o.a. vanwege de gratis (inbegrepen dus) sauna.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tornio in Tornio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tornio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.