Aparthotel Summerhotel Ahlman

2008

mooie stad :)

Mirt
15-11-2008

We zijn er helaas maar 2 nachten geweest! de algehele indruk was voldoende!

Gereisd met vrienden in juli 2005
2006

Erg leuk en netjes summerhotel

Mat
18-9-2006

Erg leuk en netjes summerhotel. Je hebt verschillende "huizen" waar je in kan verblijven, de ene is bijvoorbeeld met douche en toilet op de gang maar je hebt ook kamers waar een douche en toilet in zit. Erg vriendelijke mensen, goede service en zuiver summerhotel. Ligt stukje buiten het prachtige centrum, maar de bus stopt voor de deur. Het is erg landelijk gelegen en zeker het bezoeken waard.

Gereisd anders in september 2006

Aparthotel info

Nog geen informatie beschikbaar over Aparthotel Summerhotel Ahlman

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Summerhotel Ahlman in Tampere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Summerhotel Ahlman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.