Hotel Sokos Ilves

We hebben een aantal aanbieders voor Sokos Ilves voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sokos Ilves in het Nederlands

Eén nacht in dit hotel verbleven, midden in Tampere met eet-, drink- en uitgaansgelegenheden, winkels en bezienswaardigheden op loopafstand. Kamer op 17e etage, dus met fantastisch uitzicht. Elke etage heeft eigen thema. Airco was prettig want buiten was het warm. Bed prima, badkamer idem. Nachtclub, zwembad en sauna-complex aanwezig maar niet bezocht. Ontbijt was massaal en hysterisch vanwege enorme aantallen kleine kinderen die zelfs hun eigen vermaakruimte hebben. Receptie professioneel. Parkeren kan in de kelder (€ 20 voor 24 uur). Wij betaalden voor deze "comfort"kamer € 109.

Gereisd met partner in juli 2011

Lekker luxe

Helen
24-1-2009

Schone kamers, viendelijke mensen en personeel. Erg lekker sfeer; luxe maar toch relaxed.

We zijn verliefd geworden met Tampere.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sokos Ilves in Tampere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sokos Ilves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.