Aparthotel Homeland

Aparthotel Homeland

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag17°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Homeland voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Homeland in het Nederlands

2006

Ligging in een rustige buurt in een flatgebouw met 2 etages zonder lift. Appartementen (studio) bevatten voldoende meubilair, goede bedden en voldoende keukengerei. Alles is enigszins gedateerd. Appartement en in het bijzonder de keuken waren niet schoon!

Een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Tampere op ca. 10 min lopen van (de rand van) het centrum en het station.

Gereisd anders in Mon Dec 11 2006 20:20:28 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Homeland in Tampere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Homeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.