Hotel Holiday Club Tampere Spa

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Club Tampere Spa voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Holiday Club Tampere Spa

• VerzorgingHalfpension
  • Check-outTot  11:00

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar , Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenBadminton
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Club Tampere Spa in Tampere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Club Tampere Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.