Hotel Hermica

Hotel Hermica

We hebben een aantal aanbieders voor Hermica voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Hermica

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • WintersportSkiën

• AdresInsinoorinkatu 76 33720(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hermica in Tampere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hermica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.