Hostel
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag22°2°
Hostel Dream

We hebben een aantal aanbieders voor Dream voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Dream in het Nederlands

Prima hostel!

Patricia
21-6-2012

Ik heb hier 3 nachten geslapen in een 4-persoons dorm voor vrouwen. 1 avond toevallig de kamer voor mij alleen gehad, de andere 2 nachten had ik gezelschap van een Japanse en een Duitse. Toiletten en douches zijn schoon, worden ook regelmatig schoongemaakt En ook de gemeenschappelijke keuken/woonkamer zien er prima uit. Bij de receptie word je goed op weg geholpen en hebben ze leuke tips voor je. Enige nadeel aan de kamers, je hoort alles wat er in de kamer naast je gebeurd. Niet altijd even prettig zeg maar...

Gereisd alleenreizend in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hostel info

• RokenToegestaan

• Afstand tot strand3 km

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Dream in Tampere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Dream zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.