Hotel Cumulus Hameenpuisto

We hebben een aantal aanbieders voor Cumulus Hameenpuisto voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cumulus Hameenpuisto in het Nederlands

netjes maar kleine kamers

Reint
8-8-2010

Hotel Cumulus Hameenpuisto is een net hotel, maar onze kamer was erg klein en we hadden een vreselijk uitzicht: daken,muren,schotelantennes en ronkende airco's. Als je aan de voorkant zit, heb je daar echter geen last van. Met je koffers naar het station lopen is een hele klus, maar verder is alles te voet goed te doen. Het personeel is vriendelijk. Controleer wel de minibar bij aankomst! Met de taxi naar het vliegveld kost ongeveer 30 euro.

Gereisd met partner in augustus 2010

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cumulus Hameenpuisto in Tampere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cumulus Hameenpuisto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.