Vakantiehuis

19 reviews over Vakantiehuis Saija Inn in het Nederlands

geweldig!

petronel
6-4-2014

De huisjes liggen 8 onder 1 kap. Voorzien van sauna met tijdklok, zodat je kunt zorgen dat de sauna warm is als je thuiskomt. De huisjes zijn netjes en voorzien van alle benodigdheden. Het eten is prima!! Altijd voldoende en steeds aangevuld. Typisch Fins eten. De excursies zijn prima verzorgd, vriendelijke gidsen en het materiaal was vrij nieuw en voldeed goed. Kleding was fris en netjes. Er was een mogelijkheid om de Huskeys uit te laten. Rustig gelegen in the middle of nowhere. Je kunt gebruik maken van de rooksauna op donderdag en nadien lekker afkoelen in een ijswak.

Kortom, een aanrader!!!

Als we nog eens naar Finland gaan, gaan we zeker terug naar Saija!!

Gereisd met partner in februari 2014

Saija Lodge is een zeer gezellige Lodge, mooi rustig gelegen aan een meer. Het is een familiebedrijf, Het ligt wel afgelegen, maar daar houden wij van. Heeft een uitstekende keuken, met alleen maar verse ingrediënten. De lodges waren schoon, ruim voldoende te verwarmen, goed uitgerust met eigen toilet douche en sauna. Vloerverwarming in douche, sauna en toilet. Alle kleding die ter beschikking werden gesteld, (thermo overall, handschoenen, laarzen en muts waren schoon en roken fris.

De overige materialen waar we gebruik van hebben gemaakt, langlaufskies, hondesleden en sneeuwscooters waren in perfecte staat. De mensen zijn zeer gastvrij (bijv. als je een recept vraagt ligt het ook klaar de volgende dag) en van goed vertrouwen. Dus al met al volledig, heel relaxed en we bevelen hen graag aan. Ook de excursies (langlaufen, sledehondentocht, sneeuwscootertochten en sneeuwschoenen wandeling) waren indrukwekkend en goed begeleid. Prachtig zo over de meren en door de bossen.

Gereisd met partner in februari 2013

hele leuke vakantie!

lars
22-2-2011

echt een hele leuke vakantie, ik raad het echt aan. het is gewoon heel erg kindvriendenlijk en ook leuk voor de ouders.

meer heb ik eigenlijk niet te zeggen het was gewoon top!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

geweldig!

jo vos
20-2-2011

Geweldige plek, zeker voor herhaling vatbaar.

een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2010

Een geweldige locatie en omgeving

Mark
11-2-2011

Een geweldige locatie met een superverzorging. Veel excursie mogelijkheden in een supermooie omgeving ('s winters) op een huskeyfarm. Echt een aanrader voor natuur & dieren liefhebbers.

Wij gaan zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in februari 2009

Geweldige plek rust en ruimte

paardekam3
8-2-2011

Saija in is super de mensen zijn heel vriendelijk, houden rekening met eventuele dieten elke dag super verse maaltijden, alles zelf gemaakt ook het brood.

Sfeer is huiselijk je mag alles vragen niets is teveel!

Goede activiteiten , huisjes zijn schoon sauna is heerlijk.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Deze accommodatie is werkelijk geweldig. Bij aankomst 's avonds laat werden we welkom geheten. Omdat het restaurant al gesloten was, stond voor ons op onze kamer een bord sandwiches klaar met wat te drinken.

De service van al het personeel is geweldig. Ze willen er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Ik ben alleen geweest, en heb me nooit alleen gevoeld. De gemoedelijke sfeer doet aan thuis denken.

Het eten is perfect. Er is altijd genoeg voor iedereen en als je iets niet lust, worden er andere dingen voor je klaargemaakt. Maar dan moet je het wel tijdig melden.

De excursies zijn Ontzettend goed geregeld en begeleid. Je krijgt voldoende informatie vooraf en men is de hele dag bezig het jou naar de zin te maken.

Het hoeft je aan niets te ontbreken, maar besef wel dat je in de omgeving geen winkels hebt waar even kunt shoppen. Voor souvenirs moet je even vragen wanneer er een busje of een personeelslid de 'stad' ingaat om inkopen te doen. Dan kun je altijd meerijden.

Gereisd alleenreizend in januari 2011

R. Wouters
9-3-2010

We mijn partner en ik zijn van 7 tm 14 februari 2010 naar Saija geweest. Het was buitengewoon super. De service, bediening, eten de activiteiten alles tot in de puntje geregeld. Het was gewoon 1 week genieten tot de laatste minuten daar. De natuur de husky's, snowscooter, langlaufen enz je kan je lol niet op. We gaan zeker volgend jaar weer terug. Wij zijn verliefd geworden op Saija en Finland.

Gereisd met partner in maart 2010

"Adembenemend"

Ron Wouters
8-3-2010

Adembenemend zo mooi als of je in een sprookje loopt. Saija is gezellig en gemoedelijk alles kan geregeld worden wat een service. Eten perfect de accommodatie knus en gezellig met eigen sauna daarna de sneeuw in aan de achterkant huisje heerlijk. Dan de activiteiten perfect geregeld en verzorgd de husky's, snowscoooter tocht geweldig moet je gewoon doen. Langlaufen of met de sneeuw schoenen lekker door de schitterende natuur. Nee ik wil hier niet meer weg.

Dan Mirja de gastvrouw wat een service, controle en overzicht perfect. Al de overige die bij het team horen vriendelijk en geweldig. Een vakantie om nooit te vergeten en om zeker terug te gaan. Toppertje.

Ron en Marja Wouters v/d Wegen

Gereisd met partner in februari 2010

Fantastisch!!!!

Raymiel Nagessersing
18-2-2010

Wij hebben van 7 februari 2010 t/m 14 februari 2010 vakantie gehad in Saija oy, wat een fantastische plek op aarde, in de winter is het net winterwonderland.

Het team van Saija oy heeft ons het gevoel gegeven dat wij bij de familie horen. Er is een gastvrouw genaamd Mirja, wat een wereld vrouw is dat zeg. Let op alles in positieve zin, is altijd vrolijk maak dagen van bijna 15 uur en niet klagen. De Husky-farm was prachtig mooie dieren, lief en gehoorzaam.

De scootersafari is ook aan te bevelen, maar kleed je dik aan als je voor de langetocht gaat (60 km). Wandelen in besneeuwde natuur schitterend, je kan er hele mooie foto's maken net als de kerstkaarten.

Hartelijk bedankt Saija Oy voor een onvergetelijke vakantie.

Raymiel en Yvonne Nagessersing.

Gereisd met partner in februari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Saija Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Saija Inn in Taivalkoski, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Saija Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.