Sorteren

Reviews over Taivalkoski

Fantastische plek met geweldige service

Jouri Koopmanschap
    26-12-2014

Wij hebben hier de winter avonturen week gedaan en dit was perfect geregeld. Mede dankzij de fantastische service die ze bieden hebben wij een geweldige vakantie gehad. Je hoeft je nergens druk om te maken alles is gewoon goed geregeld. Een absolute aanrader voor mensen die lapland een keer in de winter willen ontdekken.

geweldig!

petronel
    6-4-2014

De huisjes liggen 8 onder 1 kap. Voorzien van sauna met tijdklok, zodat je kunt zorgen dat de sauna warm is als je thuiskomt. De huisjes zijn netjes en voorzien van alle benodigdheden. Het eten is prima!! Altijd voldoende en steeds aangevuld. Typisch Fins eten. De excursies zijn prima verzorgd, vriendelijke gidsen en het materiaal was vrij nieuw en voldeed goed. Kleding was fris en netjes. Er was een mogelijkheid om de Huskeys uit te laten. Rustig gelegen in the middle of nowhere. Je kunt gebruik maken van de rooksauna op donderdag en nadien lekker afkoelen in een ijswak.

Kortom, een aanrader!!!

Als we nog eens naar Finland gaan, gaan we zeker terug naar Saija!!

Vriendelijk, gastvrij, gemoedelijk, goede keuken

JS vd Bosch
    27-3-2013

Saija Lodge is een zeer gezellige Lodge, mooi rustig gelegen aan een meer. Het is een familiebedrijf, Het ligt wel afgelegen, maar daar houden wij van. Heeft een uitstekende keuken, met alleen maar verse ingrediënten. De lodges waren schoon, ruim voldoende te verwarmen, goed uitgerust met eigen toilet douche en sauna. Vloerverwarming in douche, sauna en toilet. Alle kleding die ter beschikking werden gesteld, (thermo overall, handschoenen, laarzen en muts waren schoon en roken fris.

De overige materialen waar we gebruik van hebben gemaakt, langlaufskies, hondesleden en sneeuwscooters waren in perfecte staat. De mensen zijn zeer gastvrij (bijv. als je een recept vraagt ligt het ook klaar de volgende dag) en van goed vertrouwen. Dus al met al volledig, heel relaxed en we bevelen hen graag aan. Ook de excursies (langlaufen, sledehondentocht, sneeuwscootertochten en sneeuwschoenen wandeling) waren indrukwekkend en goed begeleid. Prachtig zo over de meren en door de bossen.

prima hotel

dekort
    10-3-2011

We hebben met 5 volwassenen een geslaagde vakantie in hotel Herkko gehad. Service is prima, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima geregeld, 3 vegetariers was geen enkel probleem. Het zwembad en de sauna waren na een dag in de buitenlucht heerlijk. Wel af en toe druk omdat het ook voor het dorpje zelf is. Buiten die openingstijden had je het bad voor jezelf.

We hebben genoten.

hele leuke vakantie!

lars
    22-2-2011

echt een hele leuke vakantie, ik raad het echt aan. het is gewoon heel erg kindvriendenlijk en ook leuk voor de ouders.

meer heb ik eigenlijk niet te zeggen het was gewoon top!

Taivalkoski scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews