Vakantiehuis Iso Syöte

35 reviews over Vakantiehuis Iso Syöte in het Nederlands

Winterwonderland

Ellie
9-4-2016

De ligging van dit complex, boven op een heuvel, is prachtig! De bomen zijn zwaar van sneeuw en ijs. Veel meer dan beneden, vanwege het aanvriezen van vochtige lucht. De foto's tonen de werkelijke situatie! Prachtig!

De bungalow's ruim, van dikke boomstammen gebouwd, met sauna en heerlijk warm met vloerverwarming door de hele bungalow. Vanuit de eetzaal in het hotel een prachtig uitzicht over de omgeving en de skihelling en sleeplift. Het eten is voldoende, qua kwaliteit en keus. Gedeeltelijk via buffet, hoofdgerecht wordt aan tafel geserveerd. Verwacht geen Finse keuken. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. De excursies waren goed georganiseerd, via huskyfarm. Sneeuwscooter en sneeuwschoenwandeling olv leuke en deskundige gidsen. Er is een kleine supermarkt bij de skipiste onderaan de heuvel.

Wat een belevenis

Irna Hoiting
6-3-2016

Hotel iso syote is een plek waar je een vakantie om nooit te vergeten kunt beleven! De omgeving, de ruime huizen, het mooie hotel, gastvrijheid van de hotelmedewerkers! Superlatieven te weinig om het te beschrijven!

Aanraders: snowscooteren, huskie safari's, wandelen met sneeuwschoenen, gewoon met een slee in de sneeuw spelen. Quality time!

En het is daar stil! En dan bedoel ik ook echt stil! Een dag op pad met de snowscooters, 80 km rijden en bijna niemand tegenkomen! Dit moet je eens in je leven hebben meegemaakt!

Wij waren met ons gezin, 5 kinderen 2 schoonkinderen en kleinzoon van 4 maanden! Voor alle leeftijden een feest!

Grandioos!

Marcel en Manon
22-2-2014

Eerste week van febr 2014 naar dit geweldige hotel geweest. Wij verbleven in een bungalow. Alsof je in een sprookje bent binnengelopen! We hebben hier echt een super gave week mogen beleven in deze prachtige omgeving! Hoogtepunten waren de husky- en sneeuwscootersafari. Dit Moet je gewoon meegemaakt hebben. Onderweg stoppen bij een hutje om vervolgens een kampvuur te maken, koffie/thee/soep/tosti worden bij het vuur warm gemaakt. 1 Gids (Lasse) zong zelfs Finse liedjes. IJsvissen is overigens ook wel een leuke en relaxte ervaring, jammer dat we zelf niks gevangen hadden. Gastheer en vrouw Remco en Gerralda zijn ook super vriendelijk en maken van jouw vakantie een onvergetelijke tijd! Mocht je overwegen om een vakantie naar Lapland te boeken, ik zeg doen!

supervakantie, n paar minpuntjes

miafrank
27-1-2014

Wij hebben een mooie maar zeer koude week gehad op deze prachtplek. Het was enkele dagen tot - 34 graden maar door de beschikbare thermokleding laarzen en handschoenen hadden we weinig last van de kou. Ook in de blokhutten is de temperatuur goed te regelen en met de open haard aan maakt dit toch tot een ultieme wintersportplek. Het skigebied is erg klein, maar toch leuk om een middag te doen.. Restte ons nog de andere activiteiten die vooraf of via het hotel te boeken waren. Aanraders zijn de sneeuwscooter- en de huskysafari's. Dompers waren de rendiersafari en de zgn. kicksledgetocht. Bij de rendiersafari zit je op een sleetje welke door een rendier in beweging wordt gebracht. De eigenaar loopt met de eerste slee mee en zo gaat het in slakkengang door zijn mooie gebied , niet echt spectaculair, wel rustgevend. Bij de kicksledgetocht word het beloofde programma niet nagekomen . Jammer dat het management onze klacht niet serieus nam.

\\

Bungalow is voorzien van een tweepersoonsbed en een slaapbank. De slaapbank bevat een bak die eruit getrokken kon worden. Met 2 grote kinderen is het even passen en meten. De bungalows zien er wel gezellig uit. Er zat helaas geen vriesvak in de koelkast.

Een echt sprookje

Philippe Noel
7-2-2013

Iso syote met zijn omgeving is een echt sprookje, landschappen om van te dromen, uitstappen met scooter, hondenslee en rendieren zijn een belevenis om nooit meer te vergeten en dan het verblijf , iedereen is zeer beleefd en behulpzaam elk probleem wordt direct aangepakt , niets is er teveel, lekker à la Carte eten met een adembenemend uitzicht. Kortom , dit moet je toch een keer gedaan hebben.

Moet je geweest zijn.

Zwambach
1-2-2013

Heel simpel je kan fotoos laten zien, je kan er over vertellen.

Dit moet je beleven echt alles is mooi om te zien.

De bungalows zijn helemaal leuk genoeg om in te leven met openhaard en sauna.

De excursies zijn prijzig maar de moeite waard.

Het is echt een winterwonderland.

Inderdaad......Winterwonderland

rian van helvoort
10-1-2013

Het was er prachtig, en we hebben echt genoten...van het dikke pak sneeuw..de gezellige finse bungalow(neem zelf even een theedoek mee!) met open haardje en warm dat het er was! de vloer in de badkamer (met prima douche) was echt heet! Eten in hotel (waar het ook al zo warm was!) was prima-volop keuze-niet echt gezellig maar oke...personeel is aardig alleen de nederlandse "dame" was een beetje kort en "knorrig" ;) de nederlandse man was wel weer erg aardig en had er (wel) zin in! Gidsen erg verschillend maar allemaal prima. Prima kleding-schoenen-handschoenen die je kunt lenen... Sneeuwscooter-Husky-Rendieren tocht allemaal erg leuk en de moeite waard! Beneden van de berg is een winkeltje/eettentje waar je met een bus heen kunt...wij hebben het 3x gelopen het is niet ver maar naar boven is wel erg stijl! We hadden gehoopt op het noorderlicht maar dat is toch niet zo vanzelf sprekend dan ze hier in nederland doen vermoeden...beetje (veel) geluk is dan toch wel gewenst ben ik bang...

superfantastischongelooflijkmegabankgelijk

pieterjan
24-4-2012

Bungalow iso syote - "het zuiderhuis' Een ongelooflijke belevenis - het enige minpuntje is de bungalow die eerder klein uitvalt voor 4 personen. De rest is toppie. Het ontbijt in het hotel in uitgebreid en het avondbuffet is OK- pakweg 3sterren+. A la carte eten is 4 sterren doch eerder duur. Een glaasje wijn is eigenlijk onbetaalbaar. De dagelijkse uitstappen zijn zeer goed verzorgd zodat je sowieso geen middageten nodig hebt. sneeuwscootertocht, huskysafari, de kerstman - Ranuazoo, ijsvissen en reniderensafari zijn subliem enkel het kicksldgen is minder en geen aanrader. Het is er koud doch de koude is er niet te vergelijken met een vorstdag bij ons.Jammer genoeg is het Nederlandse personeel allesbehalve, zelfs tot het arrogante toe. Geef mij maar de plaatselijke bevolking. Wij doen het allicht opnieuw!!

een weekje Iso Syote in de sneeuw!

Leoni & Leo
13-3-2012

Ligging van de bungalow is erg mooi! De inrichting van de bungalow is erg simpel en eenvoudig. Absoluut een nadeel : je krijgt geen schone handdoeken in de bungalow, die zelf moet gaan halen bij de receptie!Vanaf de bungalow naar receptie is een eindje lopen (berg op). Ontbijtbuffet is oke, dinerbuffet is eenvoudig. Wij hadden half pension geboekt, zou ik niet meer doen! een avondje eten a la carte is eigenlijk ook leuk, en niet duur! Activiteiten die aangeboden worden zijn leuk! Maar inderdaad wel prijzig! Busje wat geregeld word naar de activiteit is zeer klein ... effe uurtje met je knieeen in je nek zitten! Rovanimi viel redelijk tegen (bustocht naar kerstman en Zoo) Zoo was wel leuk, maar dorp bij kerstman viel erg tegen! Dat vonden alle deelnemers aan de tocht... dus gewoon niet doen! Sneeuwscootertocht is prachtig mooi.. maar gaat wel hard. Introductie tocht op sneeuwscooter is leuker als de officiele tocht zelf. Huskytocht en rendiertocht moet je doen! Super veel sneeuw!

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Iso Syöte in Syöte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Iso Syöte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Iso Syöte scoort een 8.64 uit 10 op basis van 35 reviews.