Syöte

Reviews over Syöte

Prachtige omgeving, Wel heel duur

A de Herder,
    16-1-2018

Prachtige omgeving en leuke trips om te boeken en de skihelling dichtbij. Wel duur. Het ontbijt is basic, de lunchkaart is oké maar het dinerbuffet zou ik echt niet aanraden. Kost €30,- en dat is het echt niet waard. Ook nauwelijks groenten. Wel kun je a la carte eten maar dat is erg duur en weer geen groenten. Verder is er geen restaurant of winkel in de omgeving hou daar rekening mee. Wij hadden een cottage geboekt, erg leuk maar je moet wel een eind lopen naar het hotel voor het ontbijt. Wat wel idioot is dat er een open haard is maar geen hout, dat kost € 9,- Ook krijg je 1 rol wc papier pp voor de hele week. Wil je meer dan bij betalen. Je krijgt 1 grote en 1 kleine handdoek (?!) voor de hele week, wil je meer dan bij betalen. Er is geen theedoek ed en je hebt wel een sauna maar daar is geen handdoek bij dus..... bij betalen. Cottage wordt tijdens je verblijf niet schoongemaakt

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Een week om nooit te vergeten!

Familie Bos,
    3-8-2017

Het is een sprookje, boven op de berg, overal sneeuw! De nieuwe hotelkamers met whirlpool op het balkon, wat een wellness, super koud en dan in het warme bad. Wat een weldaad. Om vervolgens vanuit je bed naar buiten te kijken!

Heerlijk gegeten! Mooie wandelingen gemaakt. En de safari's waren een super belevenis. Op de snowscooter door de witte wereld. Op de slee met de husky honden. Vanuit het hotel ski's onderbinden en de berg af skiën. Een reis naar Iso Syote moet je eens in je leven meegemaakt hebben.

Gereisd met partner in februari 2017

Een reis om nooit te vergeten.

Nathalie,
    5-6-2017

Verblijf was goed,eten lekker en de safari s waren top

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Onvergetelijke week in een fantastisch verblijf!

Anna,
    4-2-2017

Een sprookje, witte wereld. Hotel boven op de berg. Voor ski liefhebbers, met ski's onder de arm het hotel uitlopen en de berg af skiën. Verder met de snowscooter op pad. Op husky safari, of wandelen door het sprookjesachtige landschap. Hotel is prachtig, nieuwe Aurora suites zijn fantastisch mooi! Wat een luxe en weldaad! Prive sauna en jacuzzi op het balkon uitkijkend over de besneeuwde berg!

Gereisd met partner in februari 2017

Winterwonderland

Ellie,
    9-4-2016

De ligging van dit complex, boven op een heuvel, is prachtig! De bomen zijn zwaar van sneeuw en ijs. Veel meer dan beneden, vanwege het aanvriezen van vochtige lucht. De foto's tonen de werkelijke situatie! Prachtig!

De bungalow's ruim, van dikke boomstammen gebouwd, met sauna en heerlijk warm met vloerverwarming door de hele bungalow. Vanuit de eetzaal in het hotel een prachtig uitzicht over de omgeving en de skihelling en sleeplift. Het eten is voldoende, qua kwaliteit en keus. Gedeeltelijk via buffet, hoofdgerecht wordt aan tafel geserveerd. Verwacht geen Finse keuken. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. De excursies waren goed georganiseerd, via huskyfarm. Sneeuwscooter en sneeuwschoenwandeling olv leuke en deskundige gidsen. Er is een kleine supermarkt bij de skipiste onderaan de heuvel.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016
Syöte scoort een 8,8 uit 10, op basis van 13 reviews