Sodankyla

We hebben een aantal aanbieders voor Sodankyla voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sodankyla voor je op een rij gezet:

Reviews over Sodankyla

Gastvrij, gemoedelijk en heerlijk (veel) eten.

Igor Janssen,
    31-1-2010

Met z'n tweeen hebben mijn vrouw en ik een super Winteravontuur beleefd bij deze zeer gastvrije mensen.

Gewoon rechtstreeks geboekt en hier zelf een vliegticket bij gekocht. We werden opgehaald van het vliegveld in Rovaniemi en vanaf toen werd voor alles gezorgd. Diverse zeer leuke activiteiten gedaan zoals; hondenslee rijden, sneeuwscooteren, ijsvissen en ook hebben we een rendier farm bezocht. Super vakantie gehad! Vooral gunstig is dat je eenmalig een bedrag betaald en al het eten, activiteiten ed zijn inbegrepen. Ter plaatse verbleven we in een cottage met eigen sauna, heerlijk!

Gereisd met partner in januari 2010
Sodankyla scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews