Reviews over Sirkka

Aanrader!!

hans
    1-4-2012

Modern en sfeervol hotel met zeer vriendelijke medewerkers en mooie kamers. Eigen sauna per kamer, die als je nog op pad bent na een belletje alvast wordt aangezet. Verder internet, tv met dvd. Hotel heeft een uitstekend restaurant waar je a la carte kunt eten. Ontbijt redelijk uitgebreid, dinerbuffet werd ons niet aangeboden omdat er te weinig gasten met hp waren. Dit werd gecompenseerd door een uitstekend 3 gangenmenu. Veder staan in de kelder langlauf, wandel en vis equipement klaar die gratis te gebruiken zijn.

Hotel ligt vlak bij een meer en dat is handig voor het spotten van het noorderlicht.

Een keertje iets anders.

Janine
    14-3-2012

Goed hotel. Activiteiten zijn te boeken in hotel of bij de plaatselijke VVV.

Noorderlicht in febr/maart super om te zien. Kinderen hebben genoten. Husky-, rendier- en scootertocht een aanrader. Voor sneeuwscooter rijbewijs meenemen

Fantastische week!

Agnes
    27-1-2012

Modern en sfeervol hotel met zeer vriendelijke medewerkers en mooie kamers. Eigen sauna per kamer, die als je nog op pad bent na een belletje alvast wordt aangezet. Verder internet, tv met dvd, heerlijk rustig geen overlast v andere hotelgasten. Ontbijt heel uitgebreid, dinerbuffet iets minder keuze maar wel voldoende.

Kamers aan de achterkant kijken uit op de rendierweide. Het hotel ligt net buiten het centrum vlakbij het meer, ook startpunt van veel langlaufloipes. Het centrum is echter zeer dichtbij, 3 min te voet, evenals de skilift op 5 min en de supermarkt. Ski s huren bij Intersport erg aardige mensen en normale prijs.

Levi zelf leuk klein dorpje, voor gezelligheid een beetje zoeken. De koffieshop bij hotel sokos is aan te raden voor lunch en koffie voor normale prijzen, evenals voor s avonds het restaurantje naast de vvv (pp oversteken bij hotel k5) Ravintola Myllyn Aija. Excursies bij Lapland Safaris ook prima, aardige gidsen.

Prima accommodatie in het kleine plaatsje Levi

Dennis
    25-1-2011

Wij hadden een kamer met sauna en met dvd-speler.

Een servicegericht hotel (bv je kunt vanaf de piste bellen, zodat je sauna reeds voorverwarmd wordt).

Het restaurant is gesplitst in een lopend buffet vorm en een a la carte gedeelte. Beide delen bieden zeer goed kwalitatief en divers eten.

Hotel heeft internettoegang (wij hadden onze laptop mee, kabel hebben zij).

Zeer vriendelijke medewerkers, kortom een fijn verblijf.

Koud maar n heel mooi land, hotel minder gezellig

Frank
    6-3-2010

Het hotel bestaat uit 1 hoofd gebouw met receptie en bijgebouwen (kazerne achtig) met diverse restaurants. Verwacht in de receptie geen "gezellige" drukte zoals in Oostenrijk (bar is bijvoorbeeld niet open geweest tijdens ons verblijf), personeel is wel vriendelijk en behulpzaam. Diverse goede restaurants in de buurt, dus zeker geen vol pension boeken. Skien kun je prima op de perfect geprepareerde pistes, het ski gebied is echter niet zo heel uitgestrekt.

Excursies zoals een sneeuwscooter safari, Husky safari, sneeuw schoen wandeling in het donker zijn zeer de moeite waard maar eigenlijk veel te duur.

Een zeer koude maar mooie vakantie gehad maar niet om elk jaar te doen.

Sirkka scoort een 8,8 uit 10, op basis van 4 reviews