Sirkka

Reviews over Sirkka

Zalig.

fam. Slot,
    2-5-2015

Onze meest magische vakantie ooit. Skiën gaat door tot s'avonds laat. Heel authentiek, vriendelijke, rustige mensen.

Schoon en hygiëne op zijn eigen topniveau. Alle Nederlanders snapte dat niet en wouden met hun korte broek in water.

Een oase van rust, met veel mogelijkheden van activiteiten. We hebben de Noorden Licht gezien. Geleerd langlaufen. En ons laten verwennen in de spa. Top!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Prachtige plek, veel te doen

Lidia,
    12-3-2013

In Sirkka hebben we ons uitstekend vermaakt. Je kunt er mooi langlaufen, op de sneeuwscooter weg (meer dan 800 km aan sneeuwscooter paden), een sleetocht met husky's, rendieren bezoeken en eten ;). Het is wel wat aan de dure kant, ook als je iets wilt huren.

Gereisd met partner in maart 2013
Sirkka scoort een 8,8 uit 10, op basis van 4 reviews