Simo

Reviews over Simo

Schitterende plek aan de zee

snilj,
    18-6-2011

Mooi uitzicht, goede keuken, schone en ruime slaapkamers met fijne bedden. Hout kachel, sauna, badjas, vaatwasser, gezellig huiskamer en een heerlijk ontbijt. De eigenaar is zeer behulpzaam. Zowel is de zomer (24 graden) als in de winter (-24 graden is het hier genieten.

Gereisd met vrienden in december 2010

Mooie locatie.

M. Leferink,
    8-2-2010

Huisjes erg leuk, alles van hout. Compleet ingericht met afwasmachine, magnetron, sauna en open haard. Ontbijtbuffet met voor ieder wat wils. Elke avond 3 gangen diner. Geen keuze, maar als je iets niet lust kun je iets anders krijgen. Hebben een leuke vakantie gehad. Excursies waren prima geregeld. Ijsbreker is echt geweldig inclusief het dobberen in de zee.

Gereisd met partner in januari 2010

In een woord geweldig

Yvonne van der Velden,
    18-3-2009

Wij zijn er 1 februari 2009 geweest.

Het was helemaal geweldig, locatie van de vissershuisjes was prachtig, hele goede accomodatie, eigenaar Ari en zijn vrouw regelen werkelijk waar alles voor je. Zeker een aanrader. Goede uitval basis voor sneeuwkasteel en Ijsbreker Sampo. Als je het geld hebt dan moet je dat zeker doen anders krijg je er spijt van!

Gereisd met partner in maart 2009

(feb 2008) Geweldige accomodatie! zeer intiem door de niet

Judith,
    18-7-2008

(feb 2008) Geweldige accomodatie! zeer intiem door de kleinschaligheid, niet goedkoop, maar zeker niet te duur voor Finse begrippen. Het eten in het restaurant is supergoed. Voor een avondje stappen en doorzakken moet je niet naar Lapland gaan! om 21.00uur is alles in ruste. Huisjes zijn zeer goed verzorgd en zeer schoon, voor twee personen erg ruim, voor vier personen lijken ze me aan de kleine kant. Eigen sauna in het huisje, maar als je echt iets typisch fins wilt meemaken, moet je de rook-sauna proberen (even vragen aan Ari de eigenaar van de accomodatie) Ben al zes keer op diverse locaties in Lapland geweest, Deze is zeker een aanrader!!!!

Gereisd met partner in juli 2008

Tien rode vissershuisjes op een rij aan de Botnische Golf

Mees,
    1-2-2008

Tien rode vissershuisjes op een rij aan de Botnische Golf. Prachtig! Ik was er in de winter, maar in de zomer moet dat ook mooi zijn. Een keukenblok, woonkamer (met openhaar en schommelstoel), sauna, twee slaapkamers en badkamer. Heel compleet. In het hoofdgebouw is een restaurant waar je goed kunt eten. De eigenaar is soms wel wat te overenthousiast! Wel grappig. Hij runt ook een activiteitenbedrijf en als je het kunt betalen ga dan met de ijsbreker mee op pad. Snowscoteren is natuurlijk ook leuk! Gaan.

Gereisd met vrienden in februari 2008