Reviews over Savonlinna

Nette camping, beheer is matig

Johan
    12-7-2011

Een mooie camping met diverse plekken om te kamperen. Camperplaatse/caravanplaatsen aanwezig en zeer ruim.

Er is een beneden gedeelte aan het meer voor caravan/campers. En idem boven. Verder kun je ook onder de bomen schaduwrijk met je trekkerstent kamperen vlakbij de kookgelegenheid.

Sanitair is ok, maar wel verouderd (het is een zomercamping). het beheer van de camping laat te wensen oven (gras maaien, onderhoud bij defect bijv. koude douches). Je kan bij mooi weer lekker in het meer zwemmen (zandstrand) en roeien.

Camping wordt studentikoos gerund...

De dichtsbijzijnde supermarkt/eetgelegenheid is bij de ABC.

Fantastische plek.

Ingrid
    30-12-2009

Via een rondreis hier gekomen. Toen we een bord zagen met de naam van het hotel moesten we een onverharde weg op. Toen dachten we nog, waar zijn we nu terechtgekomen. Maar een zeer vriendelijke ontvangst en een schitterende plek. Je kon daar door een bos lopen naar een meer. Een zeer rustgevende plek. Helaas hadden we maar voor 1 nacht geboekt.