Appartement Tunturitähti Houses

18 reviews over Appartement Tunturitähti Houses

• 2018
    8Fam klaver29-12-2018

Geweldig

Een mooi appartement. 4 appartementen aan elkaar geschakeld onder 1 dak, maar daar merk je niets van. Netjes en schoon huisje met goede bedden en een sauna. Het huisje heeft alles wat je nodig hebt. Wij hebben gebruik gemaakt van de faciliteiten van het nabij gelegen hotel. Het hotel ligt dichtbij, wij moesten 5 min lopen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• Oude reviews

9Els19-02-2013

Een fantastische plaats!

Een echte aanrader voor wie van het "echte Lapland" wil proeven. Zeer rustig gelegen. De woningen staan op voldoende afstand van elkaar en zijn volledig ingericht. Je kan in het restaurant genieten van een overheerlijke maaltijd. Het aanbod is voldoende groot. Het personeel is zéér vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9fred_ellen04-02-2013

Prachtige accomodatie

De Tähti huizen zijn zeer compleet, netjes en ruim. Aan alles is gedacht, en de bedden zijn prima. Internet lukt alleen met telefoonkabeltje, en dan nog niet altijd. Wel is er in het hotel vlakbij gratis wifi. Voor boodschappen kan je het beste meteen de eerste avond in Salla alles kopen, de kleine dingen (brood, melk etc) kunnen gekocht worden in het Spahotel revontuli. Uit eten is vrij duur, wel lekker en makkelijk. De sauna, de houtkachel en de vloerverwarming maken het een zeer aangename plek om te verblijven.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10karenvannamen26-02-2012

Tunturitahti in Salla: doen!

De appartementen Tunturitahti zijn perfect. Wij verbleven hier met twee stellen eind januari/begin februari 2012. Huisje van alle gemakken voorzien: magnetron, oven, vaatwasser, koffiezetapparaat, waterkoker en wasmachine. Open haard met gratis af te halen haardhout. Overal vloerverwarming op de begane grond. Droogkast voor je kleding. Winkeltje bij hotel stelt echt niets voor. Dus je moet echt naar de supermarkt (bus wordt geregeld via touroperator voor 6 euro per persoon). Tip: afbakbroodjes voor in oven zodat je elke ochtend heerlijke, verse, warme broodjes hebt. Er zijn 2 supermarkten waarvan er eentje niet open is op zondag en da's wel de enige die bier/wijn verkoopt. Restaurant Kiela, vanaf ons huisje een kleine 10 minuten lopen, is perfect. Echt goed eten - vlees en vis van topkwaliteit - en verrassend goed wijnen. Wij hebben deze week een aantal activiteiten gehad die we deels tevoren bij touroperator hadden geboekt.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10john11-04-2011

mooi

Mooi heel goed en goede prijs prachtig... Ik wil wel nog eens gaan ik geef het een 10

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 9H Poldervaart26-03-2011

Indrukwekkend,prachtige natuur,RUST

Van alle gemakken voorzien, oven, magnetron,vaatwasser, alles is aanwezig. Nabijgelegen Hotel heeft een superklein winkeltje, een aanrader is om de bus te nemen naar het plaatsje Salla 10 km. verderop, om inkopen te doen in de supermarkt. Geweldige excursies, die zeker de moeite waard zijn. (sneeuwscooter, Huskytocht,rendiersafari) met erg leuke gidsen.Uitstekend gegeten in beide restaurants. Echt een aanrader. Zoals de vriendelijke en behulpzame Finnen zeggen " No worries"

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 8Oege20-03-2011

Geweldige omgeving

De huisjes zijn mooi ruim uitgevoerd, van alle gemakken voorzien en een hotel voor het eten direct in de buurt. Veel te zien in de directe omgeving.

Gereisd met partner in juni 2005

• 9Marjolein en René13-02-2011

Super!!!!

De bungalows zijn niet alleen zeer volledig ingericht, ze zijn ook erg gezellig en sfeervol. Vooral de sauna en houtkachel zijn heerlijk. De ligging is erg rustig, hier 'hoor' je eindelijk weer eens wat stilte is! De excursies zijn allemaal goed georganiseerd en ontzettend de moeite waard. Bij ons waren vooral de husky- en de rendiertocht favoriet. Wij hebben het 'gebrek' aan een nabijgelegen plaats niet als vervelend ervaren. In het piepkleine winkeltje konden we krijgen wat we nodig hadden en verder hebben we lekker buiten de deur gegeten. Vooral restaurant Kiela (bij Sallatunturi Tuvat) is een aanrader. Niet goedkoop maar de elandstoofpot en het rendiervlees zijn verrukkelijk.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9shawna01-02-2010

prima huisjes van alle gemakken voorzien

De huisjes zijn erg luxe en zien er nog erg nieuw uit. Ik kan eigenlijk geen minpunt opnoemen. Alleen werd er van tevoren gezegd dat er draadloos internet zou zijn in deze huisjes wat bij ons dus niet het geval was. Maar wat ons betreft een echte aanrader.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Claudia01-02-2009

Erg leuke huisjes

Mooie, complete huisje in de bossen gelegen. Sauna in het huis is echt heerlijk na een dag buiten. Restaurant Koti is goed, maar alles is redelijk duur. Een retour met de taxi naar de het dorp is 40 euro, dus zorg ervoor dat je samen met andere gaat als je naar de grote supermarkt wilt gaan, want de "supermarkt" in het hotel stelt helemaal niets voor. Als je naar Salla gaat, moet je wel deelnemen aan de excursies, want daar is het perfect voor.

Gereisd met partner in februari 2009

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats