Hotel Revontuli

4 reviews over Hotel Revontuli in het Nederlands

Prima hotel

TheaTed
20-3-2012

Hotel Revontuli bezocht met een reisgezelschap. Het hotel is prima maar wel een beetje gedateerd. 's Avonds is er niet veel te doen, dat is wel jammer. De service is prima, het personeel vriendelijk. Heerlijk is het zwembad, het bubbelbad en de sauna. De skipiste ligt direct achter het hotel, de snowscooterverhuur aan de overkant van de weg en het rendierpark (met ook de husky's) op 3 kilometer. De slogan van Salla is: IN THE MIDDLE OF NOWHERE. Dat klopt wel :)

Gereisd met partner in maart 2012
2008

absolute aanrader!

Toon
24-9-2008

Een aangenaam hotel met een zeer mooi zwembad incl. brubbelbad met mooi zicht op de buitenwereld!

Perfect gelegen op 3 min wandelen van de skipiste die achter het hotel ligt. Prachtige omgeving! Voor natuurliefhebbers een absolute must!!

Gereisd met partner in september 2008

Goed hotel met mooie kamers en gratis gebruik van zwembad en sauna.Ontbijtbuffet heel goed,avondbuffet iets minder goed.

Achter het hotel ligt de skipiste

Gereisd met partner in februari 2008

2007

Mooi gelegen bungalows, van alle gemakken voorzien. Bij het ontbijt ontbrak het aan echt verse produkten. In de omgeving zijn vele uitstapjes mogelijk. Service verder is uitstekend.

Gereisd met partner in november 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Revontuli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Revontuli in Salla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Revontuli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.