Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag-6°-11°
Vakantiepark PAN Village Oulanka

We hebben een aantal aanbieders voor PAN Village Oulanka voor je op een rij gezet:

25 reviews over Vakantiepark PAN Village Oulanka in het Nederlands

Het voelde als thuiskomen!

Carla,
31-7-2017

Ik kan met geen mogelijkheid een minpunt aan deze locatie bedenken. Het huis is geschikt voor 6 personen en is dan nog zeer ruim. Het is er mooi en schoon. Het huis ligt in een stille omgeving, middenin de natuur. Je enige gezelschap vormen de rendieren. Af en toe loopt er iemand langs en dan besef je dat er nog andere woningen staan. Een paar..

In de omgeving is meer dan genoeg te doen. Dit jaar was het weer wat minder, dus hebben wij vooral gewandeld en geraft (Basecamp Oulanka). Met mooi weer kun je bijvoorbeeld ook in een van de vele meertjes zwemmen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Pluspunten:

Zeer ruime, luxe woning met veel privacy

Alles nieuw, alles schoon

Goede wasmachine en droger

Zeer mooie sauna

Twee luxe badkamers

Zeer goede bedden

Prachtig uitzicht

Aan een doorgaande weg, maar daar komt weinig verkeer over en dat wat er komt hoor je niet.

Rendieren lopen over het park

Rendierenpark op 5 minuten loopafstand

Zeer goed restaurant in de buurt

Supermarkt vlakbij (10 min. rijden)

Zeer mooie natuur.

Veel te doen.

Minpunten (zijn die er????)

Ik moet echt gaan zoeken naar een minpunt. Voor 4 personen is de woning eigenlijk te groot (maar who cares)

Er zijn geen speeltuinen of zo voor kinderen, maar er is genoeg ruimte om je te vermaken met bal etc.

Mijn jongste dochter (9) vond de bedden te hard en het huis te groot.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldige bungalows en Winterwonderland

AngieV
31-3-2015

We hebben in februari 2015 een week gezeten in PAN Village en het was echt geweldig. De bungalows zijn enorm ruim, heel schoon, mooi en zeer volledig ingericht. je hebt echt het idee dat ze net pas opgeleverd zijn. De bungalows hebben 3 slaapkamers, 2 badkamers, 2 toiletten, sauna, wasruimte met wasmachine en droger, droogkast voor de winterkleding, open haard met buiten in een kast voldoende haardhout. De keuken heeft combi oven/magnetron, inductie kookplaat, koffiezetapparaat en meer dan ruim voldoend service en pannen. Verder heeft het een lekkere zithoek en een grootte eettafel.

Het huis wordt ook perfect warm gestookt, dus in de winter heb je het lekker warm.

De receptie zit in een apart gebouw aan het begin van het park en is alleen van 08:30 tot 10:00 open, maar je kunt voor vragen of bij problemen altijd bellen naar de beheerder en de neemt altijd direct op. Je kunt bij receptie wat kleine levensmiddelen (eieren, boter, melk etc) kopen, maar voor de rest moet je naar Salla.

Gereisd met vrienden in februari 2015

Buro Scanbrit

Nog nooit eerder zo ruim en luxe accomodatie gehad

Petra en Ewald Jonkers
11-2-2013

De bungalow ligt midden tussen de bomen in een schitterende rustige omgeving. Dicht bij het rendierpark van waaruit de excursies beginnen. De bungalow is zeer ruim met alles erop en eraan. Was- en droogmachine. Super luxe en ruim, een top accomodatie. Alles is nog er nieuw. Op zeker de mooiste bungalows in Salla.

Gereisd met partner in februari 2013

Prima, maar wel met nieuwe eigenaar

Saskia en Jos
2-1-2013

Pan village Oulanka is helemaal perfect. Alleen.... het is eind 2012 overgenomen door een nieuwe eigenaar. Dus let op bij de vorige beoordelingen: het busje dat ene Marcus heen en weer reed, is vervallen. Je moet nu zelf een dure taxi bestellen of wachten op de bus vanaf het rendierpark. Deze rijdt niet iedere dag, dus op de zondag van aankomst goed inkopen doen. Deze bus is 5 euro. De taxi is 50!! euro.

De nieuwe beheerder is wel zeer klantvriendelijk. Op advies van ons is hij iedere dag een half uur bij de receptie gaan zitten zodat we niet hoeven te bellen als we vragen hebben. Hij is 24 uur per dag beschikbaar, maar naar een Fins mobiel nummer bellen is natuurlijk niet gratis.

Het huis, de ligging, etc is prima. Puur genieten!

De excursies zijn echt aan te raden. Geen noorderlicht gezien ondanks dat de kans groot was. De kans is eigenlijk iedere dag hetzelfde: of je ziet het wel, of je ziet het niet. Zo denken de Finnen en dat is waar. Veel plezier!

Gereisd met vrienden in december 2012

Deze sfeervolle, praktische, luxe bungalow voldeed werkelijk zeer goed aan onze eisen/wensen.Wij waren er met twee personen, maar zoals de aanbieder van de accomodatie aangeeft is de bungalow zeker geschikt voor een verblijf met 6 personen.Er zijn twee badkamers aanwezig waarvan één met toilet en er is ook nog een aparte toiletruimte.Alle ruimtes/kamers in de bungalow zijn ruimtelijk en praktisch, maar toch sfeervol ingericht met oog voor detail.Het enige wat wij persoonlijk gemist hebben waren blinderende gordijnen (omdat het niet donker werd 's nachts en het zo wel erg licht bleef op de slaapkamers).

De keuken is zeer compleet en voorzien van luxe apparatuur.

In heel de bungalow is goed te zien/merken dat deze nog vrij nieuw is en aan alles (b)lijkt gedacht te zijn.

De schoonmaak was voldoende.

> zie tips

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Geweldige tijd in top bungalow

C van Nispen
14-3-2012

In maart hebben we 8 dagen in Pan Village Oulanka doorgebracht. Het is prachtig gelegen, in een rustig en mooi gebied. De eigenaar levert zeer goede service (met bijvoorbeeld gratis transfers).

De bungalows zijn zeer ruim en luxe ingericht. Zo is er een grote hal met droogkast, 2 badkamers, een sauna, wasmachine, droger, vaatwasser koelvries combinatie en combimagnetron!

Vanuit het meer naast het park is 's nachts het Noorderlicht prachtig te zien. De activiteiten vanuit het naastgelegen rendierpark zijn goed aan te lopen. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2012

Ongekende luxe

Hanneke
5-3-2012

De bungalow van Pan Village Oulanka kan je met recht een 5 sterren bungalow noemen. Het is smetteloos schoon en zeer ruim en compleet ingericht met oog voor detail. Markus van de receptie is zeer behulpzaam. De excursies zijn zeer de moeite waard, huskytocht, sneeuwschoen wandeling, ijsvissen, rendier tocht, sneeuwscooter tocht, allemaal unieke ervaringen en tot in de puntjes keurig geregeld. Noorderlicht is regelmatig gewoon boven je eigen bungalow te zien en is zeer spectaculair. We hebben echt een super vakantie gehad en kunnen het iedereen ten zeerste aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Meer dan geweldig!!

Lolique
4-3-2012

Wij zijn net terug van een geweldige vakantie in Fins Lapland, PAN Village Oulanka. Ligt in een prachtig gebied, echt in "the Middle of knowhere", wel bij het Rendierpark vanwaar de meeste excursies worden georganiseerd. De bungalow overtrof onze verwachtingen (groot, schoon en van alle luxe voorzien) evenals de excursies. De snowscooter, tocht met de Husky's, Rendieren en de sneeuwschoen-wandeling, je moet het echt meemaken, meer dan geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Mooi omgeving, geweldige verblijfplaats

Fam. Versluijs
23-2-2012

Mooie bungalows in Pan Village Oulanka, Markus is erg behulpzaam, rijdt op en neer voor de boodschappen, brengt en haalt je als je uit eten wilt en regelt excursies. De huskytocht, rendiertocht, sneeuwschoenwandelen en de sneeuwscootertocht zijn echt de hoogtepunten van onze vakantie en daarna lekker relaxen in de sauna van ons huisje.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark PAN Village Oulanka in Salla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark PAN Village Oulanka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.