Weer vandaag-2°-33°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Club Salla voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Holiday Club Salla in het Nederlands

Goede keuze gebruik te maken van halfpension

Fam klaver,
29-12-2018

Wij verbleven in de bungalows en hebben gebruik gemaakt van het ontbijt en diner in het hotel. Ontbijtbuffet was compleet. Diner was simpel maar prima met voor ieder wat wils.

Wij hebben een paar keer gezwommen. Dit kost 24,- per keer voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

De bus voor de activiteiten stopt op 10 min lopen van het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Prima hotel!

Yolanda,
13-3-2018

Ligging van het hotel centraal naar de vertrekplaatsen van excursies. Ontbijtbuffet en dinerbuffet prima verzorgd! Voldoende keuze en het werd steeds aangevuld. Vriendelijke bediening. Kamers wat oubollig maar schoon.

Gereisd met partner in maart 2018

Fantastisch, een absolute aanrader!!

D. Boevé,
13-3-2018

Wij hebben gelogeerd in de bungalows Salla Tunturitähti. Deze bungalows zijn volledig uitgerust inclusief vw, wasmachine en privé sauna. Heel comfortabel en erg gezellig! In het hotel gebruikten wij het ontbijt en het diner. Prima en uitgebreid ontbijt. Alles werd continue aangevuld en was zeer verzorgd.

Ook het diner buffet was gevarieerd en goed van smaak. We hebben 3 keer een menu geserveerd gekregen en dit was echt goed!!! Het is een absolute aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Winterwonderland week in Kelorinne blokhut

Sandra,
6-3-2017

Wij hebben 1 week verbleven in een blokhut van dit hotel in de heuvels langs de skipiste. Het was een super week, geboekt via touroperator, met de nodige excursies (husky, rendieren, sneeuwschoenwandelen, scooter). De blokhut was geweldig. Wij hadden echter half pension bijgeboekt en ik vond dit zijn prijs niet waard. Het was een zeer beperkt buffet en dikwijls koud en werd ook niet altijd bijgevuld. Ontbijten kon je van 8h00 tot 10h00 en als je om 9h00 ging ontbijten was het spek koud en had je geen gebakken eitje meer en tijdens diner (18h00-20h00) had je om 19h00 al geen groenten meer.

Ik kan niet zeggen dat het van smaak niet lekker was maar voor die prijs verwacht ik wel meer. Het eten in restaurant Kiela was wel lekker en aan de piste kan je ook lekker eten.

Gereisd met partner in februari 2017

matig hotel

mieke
16-3-2016

Het hotel is matig. Kamer erg ouboullig en geen kluisje aanwezig. Ook niet bij de receptie. Wel schoon. Het hele hotel is wel toe aan een flinke renovatie. Ontbijt en avondeten ook matig. Niet veel keus. Personeel is wel erg vriendelijk. Wij hadden een pakketreis via touroperator geboekt. Nederlandse reisleiding is helemaal niet elke dag aanwezig zoals gezegd en je hebt ook geen telefoonnummer van haar terwijl om ongeveer 21.00/21.30 het hotel alles op slot doet en alle lichten uit doet. Je moet dan verplicht naar je kamer. Je mag niet in de lobby blijven zitten. Er niemand van het personeel aanwezig tot de volgende morgen. Ook geen nachtportier. Alleen de gasten zijn er dus. Heel vreemd. Touroperator beloofde dat er een beautycentrum zou zijn: niet dus. Wel een zwembad en bubbelbad. Omgeving is prachtig en veel leuke/mooie excursies gedaan. Fins Lapland is een aanrader maar dit hotel zeker niet.

Gereisd met vrienden in maart 2016

's-winters een zeer mooie plek om te verblijven

Otto Feenstra
23-1-2013

Direct aan een skipiste, met eigen ontspanningszwembad. Eten is gevarieerd en goed (in bufetvorm). Kamers zijn eenvoudig maar schoon en ruim. En je komt hier niet om op je kamer te zitten. Dichtbij diverse activiteiten.

Gereisd met partner in januari 2013

een mooi en compleet hotel

Angelique
22-1-2013

een leuk hotel wat compleet is, lunch word niet geserveerd maar 150 meter verderop kun je aan de piste heelgoed eten.

Gereisd met partner in januari 2013

redelijk hotel

jessica
24-2-2012

ligging is goed als je van rust en natuur houd. je kunt er lekker kunt skien alleen zijn er maar 2 liften open dus je hebt het snel gezien. het word een probleem als je iets wilt eten of kopen want je zit 10km van het centrum af. er zit wel een winkeltje in het hotel maar daar moet je niet veel van verwachten.

de bus gaat ma en do voor 6,- pp en taxi kost 50,-. s'middags valt het niet mee ergens te eten, alleen bij de piste hamburger of pizza. het diner is niet slecht als je alles lust. het is eten wat de pot schaft.

als je in het hotel verblijft en je wilt boodschappen doen voor de lunch houd er dan rekening mee dat er geen koelkast op je kamer is. Hotelkamers zijn niet slecht maar verwacht er niks bijzonders van. Bungalows zijn hun meerprijs zeker waard, die zijn gewoon super. prijs/kwaliteit hotel is redelijk zolang je de reis maar niet bij touroperator boekt zoals ons. die vragen 500,-pp meer dan andere touroperator voor precies dezelfde reis. prijs/kwaliteit bungalows is zeer goed

Gereisd met partner in februari 2012

winter wonder land salla

mariasgkerklaan
7-2-2012

geweldig hotel vlak naast de ski piste

snow scooter tocht geweldig (rij bewijs verplicht)

husky en rendierentocht geweldig snowshoe wandeltocht geweldig

helemaal leuk was de wandel tocht door het nationaal park oulanka

begeleidt door bard braafhardt die daar al 12 1/2 jaar woond en werkt

maria kerklaan

Gereisd met vrienden in januari 2012

Winterwonderland.... een niet te missen droom.

Fam. van der Mijle
15-1-2011

Supergaaf......... wij zaten in de bungalows bij Hotel Revontuli.

Schitterend gelegen in de middle of nowhere,,,,,,,,,,, er was te weinig sneeuw volgens de bevolking, maar wij vonden het wel veel.

Pakket met excusrsies is de moeite waard...... husky rendieren scooters sneeuwlopen ijsvissen.......... allemaal super.

Eten is in alle 3 de restaurantjes gemiddeld, maar zeker niet slecht !!

Kortom een superkerstvakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Club Salla in Salla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Club Salla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.