Hotel Holiday Club Salla

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Club Salla voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Holiday Club Salla

• 2018
    8Fam klaver29-12-2018

Goede keuze gebruik te maken van halfpension

Wij verbleven in de bungalows en hebben gebruik gemaakt van het ontbijt en diner in het hotel. Ontbijtbuffet was compleet. Diner was simpel maar prima met voor ieder wat wils. Wij hebben een paar keer gezwommen. Dit kost 24,- per keer voor 2 volwassenen en 2 kinderen. De bus voor de activiteiten stopt op 10 min lopen van het hotel.

Met jonge kinderen

• 7Yolanda13-03-2018

Prima hotel!

Ligging van het hotel centraal naar de vertrekplaatsen van excursies. Ontbijtbuffet en dinerbuffet prima verzorgd! Voldoende keuze en het werd steeds aangevuld. Vriendelijke bediening. Kamers wat oubollig maar schoon.

• 8D. Boevé13-03-2018

Fantastisch, een absolute aanrader!!

Wij hebben gelogeerd in de bungalows Salla Tunturitähti. Deze bungalows zijn volledig uitgerust inclusief vw, wasmachine en privé sauna. Heel comfortabel en erg gezellig! In het hotel gebruikten wij het ontbijt en het diner. Prima en uitgebreid ontbijt. Alles werd continue aangevuld en was zeer verzorgd. Ook het diner buffet was gevarieerd en goed van smaak. We hebben 3 keer een menu geserveerd gekregen en dit was echt goed!!! Het is een absolute aanrader.

• 2017
    7Sandra06-03-2017

Winterwonderland week in Kelorinne blokhut

Wij hebben 1 week verbleven in een blokhut van dit hotel in de heuvels langs de skipiste. Het was een super week, geboekt via touroperator, met de nodige excursies (husky, rendieren, sneeuwschoenwandelen, scooter). De blokhut was geweldig. Wij hadden echter half pension bijgeboekt en ik vond dit zijn prijs niet waard. Het was een zeer beperkt buffet en dikwijls koud en werd ook niet altijd bijgevuld. Ontbijten kon je van 8h00 tot 10h00 en als je om 9h00 ging ontbijten was het spek koud en had je geen gebakken eitje meer en tijdens diner (18h00-20h00) had je om 19h00 al geen groenten meer. Ik kan niet zeggen dat het van smaak niet lekker was maar voor die prijs verwacht ik wel meer. Het eten in restaurant Kiela was wel lekker en aan de piste kan je ook lekker eten.

• Oude reviews

4mieke16-03-2016

matig hotel

Het hotel is matig. Kamer erg ouboullig en geen kluisje aanwezig. Ook niet bij de receptie. Wel schoon. Het hele hotel is wel toe aan een flinke renovatie. Ontbijt en avondeten ook matig. Niet veel keus. Personeel is wel erg vriendelijk. Wij hadden een pakketreis via touroperator geboekt. Nederlandse reisleiding is helemaal niet elke dag aanwezig zoals gezegd en je hebt ook geen telefoonnummer van haar terwijl om ongeveer 21.00/21.30 het hotel alles op slot doet en alle lichten uit doet. Je moet dan verplicht naar je kamer. Je mag niet in de lobby blijven zitten. Er niemand van het personeel aanwezig tot de volgende morgen. Ook geen nachtportier. Alleen de gasten zijn er dus. Heel vreemd. Touroperator beloofde dat er een beautycentrum zou zijn: niet dus. Wel een zwembad en bubbelbad. Omgeving is prachtig en veel leuke/mooie excursies gedaan. Fins Lapland is een aanrader maar dit hotel zeker niet.

• 7Otto Feenstra23-01-2013

's-winters een zeer mooie plek om te verblijven

Direct aan een skipiste, met eigen ontspanningszwembad. Eten is gevarieerd en goed (in bufetvorm). Kamers zijn eenvoudig maar schoon en ruim. En je komt hier niet om op je kamer te zitten. Dichtbij diverse activiteiten.

• 9Angelique22-01-2013

een mooi en compleet hotel

een leuk hotel wat compleet is, lunch word niet geserveerd maar 150 meter verderop kun je aan de piste heelgoed eten.

• 8jessica24-02-2012

redelijk hotel

ligging is goed als je van rust en natuur houd. je kunt er lekker kunt skien alleen zijn er maar 2 liften open dus je hebt het snel gezien. het word een probleem als je iets wilt eten of kopen want je zit 10km van het centrum af. er zit wel een winkeltje in het hotel maar daar moet je niet veel van verwachten. de bus gaat ma en do voor 6,- pp en taxi kost 50,-. s'middags valt het niet mee ergens te eten, alleen bij de piste hamburger of pizza. het diner is niet slecht als je alles lust. het is eten wat de pot schaft. als je in het hotel verblijft en je wilt boodschappen doen voor de lunch houd er dan rekening mee dat er geen koelkast op je kamer is. Hotelkamers zijn niet slecht maar verwacht er niks bijzonders van. Bungalows zijn hun meerprijs zeker waard, die zijn gewoon super. prijs/kwaliteit hotel is redelijk zolang je de reis maar niet bij touroperator boekt zoals ons. die vragen 500,-pp meer dan andere touroperator voor precies dezelfde reis. prijs/kwaliteit bungalows is zeer goed

• 7mariasgkerklaan07-02-2012

winter wonder land salla

geweldig hotel vlak naast de ski piste snow scooter tocht geweldig (rij bewijs verplicht) husky en rendierentocht geweldig snowshoe wandeltocht geweldig helemaal leuk was de wandel tocht door het nationaal park oulanka begeleidt door bard braafhardt die daar al 12 1/2 jaar woond en werkt maria kerklaan

• 9Fam. van der Mijle15-01-2011

Winterwonderland.... een niet te missen droom.

Supergaaf......... wij zaten in de bungalows bij Hotel Revontuli. Schitterend gelegen in de middle of nowhere,,,,,,,,,,, er was te weinig sneeuw volgens de bevolking, maar wij vonden het wel veel. Pakket met excusrsies is de moeite waard...... husky rendieren scooters sneeuwlopen ijsvissen.......... allemaal super. Eten is in alle 3 de restaurantjes gemiddeld, maar zeker niet slecht !! Kortom een superkerstvakantie gehad.

Met jonge kinderen

3 tips over Hotel Holiday Club Salla

• Otto Feenstra, 23-01-2013

Voor startende skiers of snowboarders ideaal. Gegarandeerd goede sneew, geen wachttijd bij de liften en alle ruimte op de pistes. Maar verwacht geen Oostenrijkse gezelligheid.

• jessica, 24-02-2012

niet via pharaos of ANWB boeken! die boeken de reis bij voigt travel als je dat zelf doet bespaar je 500,- pp.

• mariasgkerklaan, 07-02-2012

ga de tocht door het oulanka nationaal park maken onder begeleiding van bart braafhardt echt geweldig om te doen

0 vragen over Hotel Holiday Club Salla

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingOpen haard
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats