Salla

We hebben een aantal aanbieders voor Salla voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Salla voor je op een rij gezet:

Reviews over Salla

Ideale uitvalsbasis in de natuur!

Dirry,
    17-3-2018

Mooie rustige locatie om de specifieke activiteiten te doen zoals: husky- en rendiertocht, sneeuwscootersafari en sneeuwschoen wandelen. Klein skigebied.

De plaats Salla is niets te beleven, 2 supermarkten en slechts enkele kleine winkeltjes.

Gereisd met vrienden in maart 2018

in the middle of nowhere

Joke,
    31-1-2016

Salla stelt helemaal niet voor als plaatsje. een supermarkt en een paar kleine winkels. en een museumpje waar men geen engels sprak. Maar je hebt ook niets meer nodig als je een complete vakantie hebt geboekt.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Salla - Handig voor boodschappen!

AngieV,
    31-3-2015

Salla is handig om boodschappen te doen, maar verder is er niets te doen. Je vindt er o.a. 2 grotere supermarkten en een drankwinkel, dus ideaal als je in de prachtige omgeving verblijft (zoals iedereen doet) om je boodschappen te doen. De prijzen van het eten (en ook de drank) vielen mij ontzettend mee.

Gereisd met vrienden in februari 2015

mooie plek

Desiree,
    16-2-2015

omgeving is prachtig, rendierenpark op 3,5 km afstand in het hotel een heel klein soort supermarktje. tegen vergoeding kun je met het busje mee naar het dorp om voor de hele week boodschappen te halen.(€8,-p.p.)

Gereisd met partner in februari 2015

schitterende omgeving en mooie excursies

k_rijswijk,
    25-2-2013

Het dorp opzich zelf stelt niets voor maar daar kom je hier ook niet voor. de omgeving is geweldig en daar kom je voor. er is in het dorp een mooie nieuwe supermarkt aanwezig waar alles te koop is tegen redelijk normale prijzen. uiteraard is alcohol wel erg prijzig. het dorp is ook een plek waar je alleen maar komt om boodschappen te halen. buiten het dorp is wel genoeg te zien.

Gereisd met vrienden in februari 2013
Salla scoort een 6,5 uit 10, op basis van 29 reviews