Hotel Riekonlinna

Fantastisch!!

Marly
21-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel en appartementen zijn prima, maar het personeel (in het bijzonder receptie) is fantastisch!

Heel behulpzaam, ook in geval van calamiteit (eigen ervaring). Ze nemen de tijd voor je en denken mee. Nog nooit in deze grote mate meegemaakt!

Een sprookje

Linda van huffel
18-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Heerlijk genoten in riekonlinna een appartement met sauna en keukentje was goed verzorgd heerlijk genoten ook van het krhonnen park wat er naast ligt om lekker te wandelen een prachtige natuur. Lief dorpje waar je alles bij de hand hebt.

Heerlijk rustig dorp!

Marion
5-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

De ligging is goed, lekker dichtbij het centrum en het winkelcentrum. De appartementen waren goed. Al was de kookmogelijkheid klein, 2 kookplaten voor grotere pannen. Ook moesten we zelf om nieuwe handdoeken vragen, welke ik een dag later nog zelf op moest halen... Verder keurig.

De omgeving is supermooi en er is van alles te doen; skiën, sleeën, safaris. Wij hadden de snowmobile safari geboekt bij wilderness safaris. Dit is goed bevallen. Goede service en ze doen wat ze beloven. Zijn ook niet flauw in tijd. De husky safari hebben we geboekt bij husky & co. Dit viel qua begeleiding tegen. Het moest allemaal vlug vlug en leek meer een fabriek. De tocht was wel erg mooi, afgezien van de snelheid dat we er doorheen moesten.

We hebben een aantal aanbieders voor Riekonlinna voor je op een rij gezet:

rustig gelegen in het groen

Ton
17-11-2015

Hotel heeft een goede ligging tov wandelroutes die erg uitgestrekt zijn. Hier kun je in rust ook wild tegen komen.

Hotel is goed van opzet met ruime kamers met eenvoudige badkamer.

eten en drinken is goed georganiseerd.

Finse degelijkheid

tania Govaert
27-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Van 6 tot 12 maart verbleven wij in een appartement van dit hotel. Zeer degelijke en ruim met twee slaapkamers, prive sauna en met al het nodige comfort. Een aanrader voor mensen met kinderen. Elke dag werd alles gekuist en ik hoefde zelfs de vaatwas niet te vullen of legen. De appartementsblok ligt op 50 m van het hotel en geniet van dezelfde service dan de hotelgasten. Het restaurant was goed, voldoende keuze tijdens het buffet en service prima. Toch heb ik ook wel gemerkt dat er duidelijk verschil zat in het ontbijt dat wij samen met een organisatie genoten en het ontbijt van de andere hotelgasten. vb echt fruitsap, meer soorten eitjes,...

Wat mij wel erg opviel is hoe duur alles hier is geworden tegenover 5 jaar geleden, niet zozeer het skieën, maar de andere aktiviteiten waren peperduur. Misschien kan een goed gevulde buidel van een Japanner daar beter tegen, maar voor de doorsnee belg viel zoiets flink tegen. Toch een zeer sprookjesachtige vankantie gehad !!

aan te raden!

elke
26-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij waren te gast in het hotel in februari 2010.Het hotel is goed gelegen als uitvalsbasis voor alle excursies. Heel dicht bij de skipiste en dicht bij de topeganpiste(sleetjes).

Veel aziatische toeristen , maar was over heel Lapland zo.

Bijgevolg was het ontbijt ook aangepast naar de Aziatische keuken. Wel nog voldoende andere keuze.

Avondmaal kon à la carte( eerder beperkt) of een dagschotel keuze uit vis of vlees.

Goed hotel prijs/kwaliteit.Aanrader is de kamer met privésauna. Zalig na een dagje is -25°.

Indien gewone kamer sauna ook mogelijk maar publiekelijk en mannen en vrouwen gescheiden

Goed, maar geen 4 sterren

Kris Poulin
14-3-2009

Het ontbijt is OK. Mag ook wel voor

de zgn. 4 sterren. Het avondeten is goed, maar beperkt qua keuze.

Kamers zijn eerder klein.

Congresgasten krijgen de betere kamers, hetgeen niet zou mogen.

Algemeen zijn de Finnen heel wat koeler dan de Oostenrijkers.

Scootertochten met Lapland Safaris waren tof. Vergeet zeker geen thermisch ondergoed mee te nemen !

2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

een hotel wat ik niet aanraad om met kinderen heen te gaan. Geen faciliteiten voor kinderen er komen vooral groepreizigers en personeelsuitstapjes. Op het moment wordt er een deel gerenoveerd, mag ook wel. Ik hoop dat ze ook de kamers gaan doen want het was erg gehorig. Kamers zijn ook erg eenvoudig en te klein om met 2 volwassenen en 1 kind te slapen. eten was wel redelijk maar geen uitgebreide keuze. Niet te laat aan het eten verschijnen want dan is alles al op of opgeruimd. Hotel ligt wel leuk in het dorp, goed bereikbaar en dicht bij de skipiste.

2007

goed hotel met superservice

Corrie Last
15-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

goed hotel met superservice. gratis internet, leuke kamers, mooie omgeving en alles op kleine loop-afstand; pistes, restaurants, shops. gewoon een aanrader.

2005

gezellig en verzorgd hotel, gratis internet, zeer goede service en vriendelijke behulpzame bediening, zeer lekker en uitgebreid ontbijt (met zelfs een hele hoek met Japans ontbijt!), ook de andere maaltijden zijn prijselijk en zeer lekker. Absoluut een aanrader!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Riekonlinna voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riekonlinna in Saariselka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riekonlinna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.