Appartement Keskusta

amalia
30-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Op voorhand was de boeking via reisorganisatie al een rommeltje. Bij aankomst met de bus word je afgezet bij een receptie naast de supermarkt. Wij waren met een groep en 2 Babies had op voorhand gevraagd om de sleutel direct te kunnen krijgen ivm lange reis en kou voor de Babies. Dit was geen probleem anders moet je tot 1500 uur wachten. Blijkt dat je circa 500 meter moet lopen met al je skispullen, koffers etc. Door de sneeuw heen zoekend welke chalet wel niet voor jou zal zijn. Beneden etage vrij klein met 8 man kan je niet aan de eettafel zitten. Bij aankomst ontbrak de helft van servies ed bleek smerig in de vaatwasser, koffie apparaat te smerig om aan te raken, waterkoker van binnen vervelde hij compleet, hout ontbrak. Dit werd allemaal wel opgelost. Bedden waren prima, douche prima zelfs 2, elke kamer had een toilet en spoelbak. Keuken erg incompleet waardoor koken een uitdaging was. Geen maatbeker, geen blikopener, 1 kleine koekenpan voor 8 man. Was behelpen. Ondanks dat verder wel een leuke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Keskusta in Saariselka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Keskusta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.