Tijdelijk €25 aanbetaling

Kakslauttanen Holiday Village

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Kakslauttanen Holiday Village voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 11 reviews

8.8FantastischScore uit 11 reviews
  • 8Ligging t.o.v. pistes

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Kakslauttanen Holiday Village

• 8Marijke24-04-2018

Fantastisch!!

Alles was goed geregeld!! Heel erg genoten. Makkelijk om alle trips te regelen vanuit dit hotel.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10Britta vSch02-03-2016

Wintertraum

Unbeschreiblich schön gelegen, sehr naturnah, gemütlich, familiäre Atmosphäre,

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Patrick11-03-2012

een aanrader

Wij logeerden in een glasiglo. Dit is zeker een aanrader als je het noorderlicht vanuit uw bed wil bekijken. Het eten is er zeer lekker, de mensen zijn er zeer symphatiek.

• 8janneke9904-08-2011

Geweldige plek, maar eigenaar heet Dagobert Duck..

Een geweldige plek, maar gerund door Dagobert Duck en een aantal Filipijnse meisjes die niet of nauwelijks engels spreken en door de eigenaar niet leuk worden behandeld. De eigenaar wil echt aan alles geld verdienen Wilt u de iglo's en glazen iglo's zien, moet je EUR 14 pp betalen. Ze hebben de grootste rooksauna in de wereld, maar kost EUR 320 om te gebruiken. Icekarting gedurende 10 minuten is EUR 35.00 op de locatie, het hotel rekent EUR 85,00 De lodges zijn romantisch en gezellig met een prive sauna en open haard, maar een nieuwe badkamer en kitchenette zou niet overbodig zijn. Zeer waarschijnlijk de eigenaar is te hebzuchtig om wijzigingen aan te brengen. We namen de vier uur husky safari, die was fantastisch, icekarting en sneeuw scooter safari (fantastisch). We hadden een geweldige gids en hadden een prachtige dag! Maart is een goede tijd om te gaan, zonlicht van 06.00 in de ochtend tot 18.00 in de avond en -5 tot -10

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Ingrid27-07-2011

Fantastische plek!

De blokhut is simpel maar gezellig en voorzien van eigen sauna. De hoteleigenaar is erg gastvrij. In de hut is geen tv maar omdat Nederland speelde voor de WK voetbal kregen wij de sleutel van een zaal van het hotel om daar samen met een ander Nederlands stel te kunnen kijken. Halverwege kwam de eigenaar nog vragen of alles naar wens was. Gebruik van de hotelcomputer om email te checken was ook geen enkel punt. Onbijtbuffet was prima. Het hotel heeft de grootste op hout gestookte sauna van Finland en er zijn ook iglohutten te huur met een glazen koepel die niet beslaat om het Noorderlicht te kunnen zien.

• 9w_beens314-12-2010

het lijkt wel een sprookje daar

wij zijn hier geweest van 20 t/m 23 november en er lag toen al tot aan je knieen sneeuw!!!wat een superlocatie,supermooie omgeving en wat een rust. de blokhutten zijn superromantisch en back to basic,lekker openhaardje aan en in de sauna....geen tv heerlijk!!!we hebben ook een nacht in de glasiglo geslapen,wat ook heel leuk was met een zeer mooi uitzicht maar wij vonden de blokhutten leuker,je kan er alleen maar slapen in de iglo want er staan alleen bedden in.het eten was ook heerlijk daar,niet veel keus maar alles was lekker.personeel was ook supervriendelijk en ook kindvriendelijk.je kan daar overal sleeen pakken op het park.excursies zijn ook goed en op een niet grote afstand,wij hebben 2 keer een huskysledetocht gedaan,echt een belevenis iets wat je niet mag missen en we hebben ook nog een rendierensafarie gedaan,ook zijn we bij het stadje van de kerstman geweest,wat nog niet helemaal klaar was pas in maart 2011 maar wel heel leuk,we willen zeker nog eens terug

• 10Raymond01-12-2009

Onbeschrijflijk geweldig

Er is nog een paar uur daglicht en dan is het landschap schitterend. 's nachts is het märchen-achtig. De blokhutten in "het park" zijn fabelachtig. Uit je eigen privé-sauna naar buiten kijkend, zie je een rendier voorbij komen. Verblijf in een glazen iglo is zeker aan te raden. De sterrenhemel is fenomenaal. Het eten kan wat eenzijdig zijn, maar dat mag je verwachten. Het is in ieder geval heerlijk. Het personeel is bijzonder behulpzaam. En eind November is het heerlijk rustig. Je hebt het gevoel alsof je Lapland voor jezelf hebt.

• 8Wateringen21-06-2009

Super challets

Het huisje was ronduit goddelijk. De keuken is heel eenvoudig, maar die hebben we ook nauwelijks gebruikt. Maar de woon/slaapkamer...heerlijk. Nadat je in de sauna hebt gezeten kun je heerlijk op bed in slaap vallen bij het haardvuur aan je voeren (hout is gratis en in overvloed aanwezig op loopafstand).

Helaas was de rest van het park verlaten en in onderhoud, maar er is genoeg te doen in de omgeving. De bediening bestond uit (vermoedelijk) japanse dames. Maar dit waren wel zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Ze kookte er een eenvoudige maar heerlijke maaltijd (rendiervlees) en konden ook goed adviseren over activiteiten in de omgeving.

Super, we zullen hier zeker nog eens terug komen en dan in de winter !

• 10M.18-02-2009

Gewldig

Wij zijn afgelopen februari hier geweest, we hebben in de glasiglo geslapen wat in 1 woord fantastisch is! De iglo is niet heel erg groot maar heeft wel heerlijke bedden. Geregeld kwam er een mannetje de gevallen sneeuw van de iglo af halen zodat je s nachts een mooi uitzicht hebt. het ontbijt en het diner is erg lekker en van goede kwaliteit en het personeel is zee behulpzaam en vriendelijk. De omgevind is erg mooi alleen is het wat afgelegen en moet je echt een auto hebben om naar de stadjes in de buurt te gaan.

• 9Edith van der Linden05-10-2008

Een aanrader!

Wij zijn in september in Kakslauttanen geweest en we gaan zeker nog een keer terug. Vriendelijke mensen, goed eten en leuke huisjes die heerlijk rustig liggen. Het argument van een andere reiziger dat de keuken gedateerd is klopt wel maar Kakslauttanen is een hotel en is het dus geen keuken om uitgebreid in te gaan koken. Het enige verbeterpuntje is dat de schoonmaak wel iets beter kan. Het ontbijt is een prima buffet ook het diner is goed met lekkere gerechten. We hebben zelfs het Noorderlicht nog gezien en over de rendieren struikel je bijna. September is een hele goede periode om naar Lapland te gaan. Het is dan Ruska en zelfs vanuit Zuid Finland komen de mensen naar het noorden om de fantastische herfstkleuren te zien. Hotel Kakslauttanen was een heerlijke vakantiebestemming!

Hotel Kakslauttanen Holiday Village info

• Adresgegevens