Saariselka

We hebben een aantal aanbieders voor Saariselka voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Saariselka voor je op een rij gezet:

Reviews over Saariselka

Zo mooi, dat wij al terug zijn geweest!

Merel,
    10-1-2019

Prachtig sprookjesachtig landschap. Genoeg mogelijkheden om te ondernemen; sneeuwschoenwandeling, langlaufen, skiien, sleeen, dineren in een Ijsrestaurant en vergeet zeker het prachtige National Park niet van waar je ook heel mooi op de uitkijk kan zitten voor het Noorderlicht. Al zie je deze van buitenaf ook.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Bijzonder Laps avontuur

Paul,
    14-3-2017

Saariselka biedt veel wintersportplezier met uiteenlopende interessante en leuke activiteiten.

Het plaatsje heeft een grote supermarkt en diverse eetgelegenheden. Van een snelle, kwalitatief goede, snack/burger bij Scan burger tot een uitgebreid diner bij een van de restaurants.

Spectaculaire ski afdalingen vind je niet maar ach... De natuur en bv een huskytocht maakt alles goed.

Gereisd met partner in maart 2017

Leuk dorp

amalia,
    30-1-2017

1 grote supermarkt een echte wirwar aan producten kleding, strijkijzer, bakkerij, souvenierswinkel echt alles in 1 wel echt ouderwets. In het dorp zitten verschillende souvenierswinkels als je wat zoekt dan heeft de supermarkt het ook dan wel goedkoper. (Wel even zoeken met zoveel producten). Eten in de supermarkt prima (klein restaurantje wat elke dag druk bezet was). Verschillende Aziatische restaurants dat zal zijn omdat er veel Aziatische gasten zijn. Tobaggan baan erg leuk. Ritje naar de top met slee. taxi is 13 euro circa met de lift 6 euro geloof ik. Uiteten of drankje drinken veel mogelijkheden. Skiën tja is niet zoals in Oostenrijk maar wel leuk voor een dagje als het weer het toe laat. Wind maakt het snel erg koud op de pistes. Ik hoop hier ooit nog eens naar toe terug te gaan!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Week winteradventure

Yolanda Martens,
    9-3-2016

Heel koud, flink in laagjes kleden en echt thermo ondergoed meenemen.

Als je daar komt, boek dan de excursie met Cat Snowmobiel die alleen daar ter plaatse bij Lapland Safaris te boeken is. Dit is helemaal te gek.

je komt op de mooiste plekken in de wildernis waar je normaal niet kan komen.

Gereisd met vrienden in maart 2016

prachtige natuurlijke omgeving

hban,
    6-3-2016

wij hebben tijdens onze vakantie bijna elke dag in saariselka een excursie gedaan. deze excursie zijn zeer aan te raden . sneeuwscooter safari , hondenslee , rendieren , langlaufen en natuurlijk het noordelicht zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016
Saariselka scoort een 8,4 uit 10, op basis van 14 reviews