Appartement Ruka Suites

AppartementWeer vandaag7°3°
8,8

6 reviews over Appartement Ruka Suites in het Nederlands

De 7 voor de ruimte die ik heb gegeven is gerelateerd aan het feit dat het een 4+1 appartement is. Dan is de ruimte niet groot en is zelf koken met een tweepits kookplaat eigenlijk geen optie. Wij waren met zijn tweeën en dan is de ruimte uitstekend, maar met vier volwassenen is het behelpen.

Een echte winter doevakantie

Ronald
        18-2-2011

De appartementen zijn prima ingericht. Een heerlijke sauna in de badkamer en vloerverwarming in de badkamer en de WC. De slaapkamer heeft twee losse bedden (dus geen tweepersoonsbed) en dat is een kleine tegenvaller als je daar op rekent.

Het appartement ligt op 200 meter van de pistes en in het centrum van Ruka. Je kunt binnendoor het winkelcentrumpje bereiken waar je onder andere boodschappen kunt doen.

De pistes zijn uitstekend! Er zijn prima blauwe, rode en zwarte pistes. De pistes zijn alleen erg kort (de langste is 1300 meter). Stoeltjesliften erg verouderd, maar leuk skigebied om je een een paar uur per dag te vermaken. Het is natuurlijk geen Oostenrijk of Frankrijk, maar daarvoor ga je ook niet heen. Verder zijn de sneeuwscooter- en huskytochten zeer aan te raden.

Tegen de kou kun je je goed kleden en is het prima te doen overdag.

Samenvattend is Ruka een uitstekende uitgangspositie voor een echte winter doevakantie gecombineerd met Skiën.

Prima appartement

berkuh
        30-1-2011

Appartement was netjes (ikea stijl), personeel behulpzaam, badkamer incl. inloopdouche, vloerverwarming en gezellige ruime sauna.

We hebben een aantal aanbieders voor Ruka Suites voor je op een rij gezet:

Ik was ook mee op de studiereis: zeer goed ingerichte appartementen, met complete keuken en sauna. Ik sluit me verder aan bij de eerdere collega. Pistes open van 09.30uur tot 19uur en op vrijdag tot 23uur in het seizoen. Complex bestaat uit 2 gebouwen (A/B en C/D) en deze zijn niet met elkaar verbonden. Onder complex, Chinese afhaal, afhaal pizzeria en enkele souvenir winkeltjes. Prijzen liggen vrij hoog: € 10 voor hamburger met patat, pakje Tucs €2. Heeft natuurlijk alles met de ligging/distributie te maken. Kuusamo zelf is iets goedkoper. Drankjes in de bar: bier 1/2liter € 5, frisdrank 1/2liter € 4. Overal schenken ze grote glazen. Grote supermarkt bij binnenkomst Ruka, op hoek bij benzinestation. Leuke activiteiten naast het skiën: sneeuwscooter, rendierslee, huskysafari etc.

Mooie appartementen.

Linda
        19-12-2009

Was hier twee dagen voor studiereis.

Mooie ruime appartementen, met ingerichte keuken, alles erop eneraan.

Badkamer met douche en eigen sauna!!

Twee slaapkamers waarvan 1 met stapelbed.

Genoeg kastruimte en een droogkast voor je ski kleding te drogen.

App. liggen tegenover de piste, kan tot aan de deur skien.

Toen wij er waren was het -27 graden, erg koud!

2007

wij waren hier begin januarie 2007 mooi app

els heijmans
          13-12-2007

wij waren hier begin januarie 2007

mooi app.prive sauna .we waren met ons gezin met 3 kinderen 16 ,19,en 21

vlakbij ski pistes,geen wachtrijen en verlichte piste's,en de temp.viel ons niet tegen,de meeste dagen rond het vriespunt en 1 x min 21 c.ook 1 avond dat de piste's open waren.het heeft niet echt een kern,maar er wordt heel wat bij gebouwd.

We hebben een aantal aanbieders voor Ruka Suites voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ruka Suites in Ruka , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ruka Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.