Camping Oulanka National Park Camping Ground

1 review over Camping Oulanka National Park Camping Ground in het Nederlands

prachtig gelegen

gijsberts
18-8-2014

deze camping ligt prachtig in het NP. Na 20 km onverhard pad kom je uit op een groot bosterrein met voldoende plaatsen voor camper/ tent (zelf uitzoeken). Sanitair en kookgelegenheid is super in echte finse bivakblokhutten.

Vanaf camping kun je mooie wandeltochten maken in het NP.

Bij de camping is een mooi zwemmeer en sauna.

In de avond kans op rendieren rondom tent; geweldig voor de kinderen (7 en 9).

Verder voldoende mogelijkheden om vuur te stoken, spelen en te genieten van de rust en omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oulanka National Park Camping Ground in Ruka , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oulanka National Park Camping Ground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oulanka National Park Camping Ground scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.