Appartement

3 reviews over Appartement AurinKorinne in het Nederlands

Aanrader!

Arina van der Helm,
18-3-2019

Schoon, leuk, compleet appartement voor 2 pers., event kind erbij, meer echt niet! Probeer appartement te boeken met uitzicht op het meer! Alles aanwezig, ook keukeninventarisatie: koffiezetapparaat, waterkoker, vaatwasser, magnetron, oven maar ook keukenrol, vaatwastabletten, keukenlinnen niet aanwezig! Heerlijk warm dmv deels vloerverwarming.Centraal gelegen, je loopt zo naar centrum(pje) Ruka. Excursies kan je boeken bij diverse buro’s in Ruka, excursies zijn wel prijzig maar dat hoort er hierbij. Onvergetelijke vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Mooie appartementen, alles nieuw !

Chantal
6-2-2011

Aurinkorinne appartementen zijn zeer mooi en rustig gelegen aan een meer. De appartementen liggen iets lager waardoor je inderdaad een stuk met je koffer door de sneeuw moet maar dit is maar 2 x. En je moet zo'n 10 minuten lopen naar het dorpje, de heuvel op. (prima te doen trouwens) Supermooi, alles nieuw. Droogkast is ideaal ! 2pers. studio voldoende voor 2 man maar met meer wordt het krap. Keuken met inbouwapp. en eigen sauna in je badkamer. Flatscreen mét dvd-speler en een open haard (hebben wij niet eens aan gehad, was warm binnen !) en tegels in keuken en badcel v.v. vloerverwarming. Ligging supermooi, langs langlaufpaden aan het meer en vlakbij de skischans en de Talvijarvi sleeplift. Langer blijven op de dag van vertrek was geen probleem en gratis ! Toegang tijdens je verblijf met een keycode dus geen gehannes met een sleutel meenemen. Buiten zit nog een extra eigen hok om je ski's etc. in te doen en een hok met haardvuur wat je gratis mag pakken.

Gereisd met partner in januari 2011

Top vakantie!!

smal01
21-5-2010

Na al zolang verlekkerd folders van Fins/Lapland doorgebladerd te hebben, is het er deze winter eindelijk van gekomen en wat hebben we genoten!!

Heerlijke appartementen met alles erop en eraan:wasmachine, droogkast, heerlijke haard met gratis (uit het schuurtje te halen) hout en niet te vergeten, DE SAUNA!

Heerlijk bijkomen 's avonds na een dagje actief buiten bezig te zijn geweest.

Het enige minpuntje wat wij hebben kunnen ontdekken is dat de bus niet op het terrein zelf kan komen, is namelijk te steil/smal voor een grote bus.

Je moet hierdoor een behoorlijk stukje met je koffer door de sneeuw ploegen.

Er zijn genoeg activiteiten in de omgeving.Wij hebben alle safaris bij bij plaatselijke TO geboekt, prima verzorgd, je krijgt een hele uitrusting erbij(pak, laarzen, helm, wanten) We vonden zelf de huskytocht helemaal te gek!!

En een tip:huur zelf een sneeuwscooter voor een middag, kun je n.l stoppen wanneer JIJ wilt om het ene mooie plaatje na het andere te schieten.

Gereisd met partner in februari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor AurinKorinne voor je op een rij gezet:

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement AurinKorinne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement AurinKorinne in Ruka , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement AurinKorinne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.